Re: Weerwolven in t eggie!
Ik ben vrijdag de hele dag op de Huishoudbeurs en weet nog niet hoe laat ik daarvan terug ben.
Dus ik ben nog een misschien.
-Stephen Colbert
You are not logged in. Please login or register.
Ik ben vrijdag de hele dag op de Huishoudbeurs en weet nog niet hoe laat ik daarvan terug ben.
Dus ik ben nog een misschien.
yay dan hebben we ruim genoeg mensen ![]()
- Floor
- Geert
- Lotte
- Jeroen (vriendje van lotte)
- Jeroen
- Steefie
- Mark
- Sabrina
- Lidewij (huisgenoot van lotte)
- Ot
- Merel
- Peter (huisgenoot van steefie)
- Roos (?)
- Stan (?)
- Chantal (?) (collega van geert)
- Eva (?) (huisgenoot van steefie)
- Jelte (?)
reminder:
breng alsjeblieft je eigen alcohol mee, want wij halen alleen fris en chips!
Misschien dat ik ook nog wel mee doe, maar laat dat wel last minute weten, spelers genoeg toch? ![]()
ik laat t ook even van de last minute afhangen, weet nog niet zeker of ik t red ![]()
Turns out I can make it after all - no zombies will be slayed tomorrow night. If I'm still welcome, that is ![]()
tuurlijk ben je welkom. maar als er iemand op de grond moet zitten omdat er geen zitplaatsen meer zijn, ben jij het ![]()
Ik neem wel een kussentje mee. Kussentje heet Mark en wil ook meespelen ;-p
Het was weer leuk, het was weer fijn ![]()
Is het eigenlijk wel eens eerder voorgekomen dat de weerwolven niet één keer gewonnen hebben?
Ja was t leuk? ![]()
Hi-la-ri-ous. Maar 't helpt wel als er met 13 spelers ook 4 weerwolven in kunnen zitten; dat was nu niet het geval wegens ontbrekend kaartje.
helemaal met Ot eens. misschien ga ik binnenkort een nieuw setje kaarten kopen. dan hebben we dat probleem met die gekrulde hoekjes ook niet meer.
Okay, wanneer gaan we weer eens in 't eggie? ![]()
Woensdagavond 28 juli bijvoorbeeld?
Hmm doordeweeks niet heel handig......
De dag erna staat de wekker om 06:30 :S
Mijn wekker ook hoor. Die doet: 'mamaaaa auto auto auto. poes! titteerrr. auto oto mamaa'. Wat voor geluid maakt jouw wekker?
Maar misschien is een andere avond beter inderdaad. Heb je een voorstel?
Posts [ 26 to 41 of 41 ]