Post Reply 
Dorkfest 2018
voh Online
Grandmaster Yogurt

RE: Dorkfest 2018
Nee hoor, om heel eerlijk te zijn hielp het mij een gedachte te herinneren

Toen dit topic geopend werd en na het planningsgedoe van de afgelopen jaar begon ik me iets af te vragen. Nu geen idee meer waarom ik het niet eerder besproken heb, but here goes.

It's a radical idea, but...

What if we make Dorkfest a 2-day affair?

It would make planning a lot easier for multiple people. We've recently restarted it and moved location so breaking the 3-day tradition isn't that out of place now.

I pre-checked with Arik and he's not against it. Ideas, and one else?

robindevoh.com - NaNoWriMo prep & onwards, writin's the main topic.
13-12-2017 09:54:12
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
JLT* Offline
Posting Freak

Ik ben erg voor uiteraard, 2 dagen is beter dan 0. Vrijdag is voor veel mensen lastig, dus die schrappen geeft wel veel opties.

Maar ik wil niet dat er straks iemand niet kan die wel op 23 juni had gekund.. dat is ook niet erg eerlijk

"I think I'll have seconds.."

-Chronomangor; Eater of Time. ∞
13-12-2017 10:01:00
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
SageGenesis Offline
Moderator

Als het echt moet kan ik ook het weekend daar voor. Dan gebruik ik vakantie niet om voor te preppen maar om bij te komen. (Mirla: weekend runnen is echt best zwaar werk.)

Maar ik moet toch even vragen, waarom staat dat weekend niet op rood in de google doc?

What you need to understand about the apocalypse is that you aren't Mad Max. You're part of the skull pyramid in the background.
13-12-2017 10:04:21
Find all posts by this user Quote this message in a reply
JLT* Offline
Posting Freak

Ik had m gewoon nog niet ingevuld, na 5 november niet aan gedacht. en na gister leek t me er niet meer toe doen.

"I think I'll have seconds.."

-Chronomangor; Eater of Time. ∞
13-12-2017 10:18:41
mirla Offline
Posting Freak

(13-12-2017 10:04:21)SageGenesis Wrote:  Als het echt moet kan ik ook het weekend daar voor. Dan gebruik ik vakantie niet om voor te preppen maar om bij te komen. (Mirla: weekend runnen is echt best zwaar werk.)

[vrouwelijke bemoeienis]

Ah zo, misschien voor jou ook beter te doen als het tweedaags is dan nu jouw werkdruk ook omhoog is? Sowieso is iedereens werkdruk natuurlijk omhoog gegaan in de afgelopen 10 jaar, en dan nog kids en partners die in het weekend werken.. Het maakt het plannen er niet makkelijker op.

Maar als ik je goed begrijp zijn er dus op zich wel 2 weekenden mogelijk? Die van 16 juni en die van 22 juni?

Dus, nieuw lijstje met availability voor zaterdag en zondag (vrijdag optioneel)? En misschien een deadline voor het invullen van de availability?
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing

Ik weet dat het weekend van 16 juni voor mij onwijs druk gaat worden, maar daar valt vast nog wel oppas voor te regelen en dan moet Jelte doordeweeks gewoon wat avonden doorwerken zodat hij in het weekend niet te veel end-of-yearwerk heeft. En als het tweede weekend toch beter uit de bus komt, dan heeft Jelte gewoon pech.

[/vrouwelijke bemoeienis]
13-12-2017 13:13:02
SageGenesis Offline
Moderator

Weekend van 15-16-17 juni kan ik waarschijnlijk niet vrijdag de 15e zelf. Maar het ziet er naar uit dat we mogelijk toch overstappen naar twee dagen.

De situatie is min of meer als volgt:

1. Mijn vakantie staat zo goed als vast. Als dit veranderd moet worden weet ik niet of dat gaat lukken. En hoe later, hoe minder kans. En dan heb ik het over dagen, niet weken.

2. Binnen de vakantie zoals die nu staat, zijn de weekenden van 15+ en die van 22+ opties. Daar moet ook een keuze in worden gemaakt. Wederom, hoe eerder hoe beter, maar dat heeft wel meer rek. Als het 15+ wordt dan heb ik geen vakantie om te preppen; geen probleem, kan ook in weekenden de maanden daarvoor, maar moet ik wel betijds weten.

What you need to understand about the apocalypse is that you aren't Mad Max. You're part of the skull pyramid in the background.
13-12-2017 13:58:59
(me) Melchior Offline
Posting Freak

ik heb 22+ al voor vrij aangevraagd dus een conclusie zou fijn zijn. verder ben ik voor 3 dagen dfest boven 2,

Licensed.
(This post was last modified: 14-12-2017 15:16:31 by (me) Melchior.)
14-12-2017 04:59:25
nar Offline
Posting Freak

i've done some looking into what i potentially have going on in june and i could do the 15th-17th, but it turns out that i'm possibly going to be out of the country during the weekend of the 22nd.

to be clear: i'm ok with that. i love DF and i always want to be a part of it, but if i can't make the weekend that's been chosen, then i guess i'll just have to wait another year Smile

raptor magnificus
- - - - - -
i am a motherfucking ray of goddamn sunshine, i am.
14-12-2017 12:51:23
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;