Post Reply 
Dark Sun
JLT* Offline
Posting Freak

RE: Dark Sun
Also: is het misschien een idee om een DnD insider abbonnement te nemen met zn allen? $10 per maand is op zich wel te doen met 4 a 5 man?

@Wolf, jij hebt er al eentje?

"I think I'll have seconds.."

-Chronomangor; Eater of Time. ∞
03-10-2012 22:14:26
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
(me) Melchior Offline
Posting Freak

Im thinking defenderishness maar eerst even afwachten wie nog wel terug komt enzo

Licensed.
03-10-2012 22:19:16
Find all posts by this user Quote this message in a reply
scroipt Offline
Posting Freak

Sooo... the Yeti's got to you?

`Je n'avais pas besoin de cette hypothèse-là' --Pierre-Simon, Marquis de Laplace
03-10-2012 22:21:48
SageGenesis Offline
Moderator

No, the sand yetis were relatively harmless. The thri-kreen though... man, they DID NOT like to see a defiler.

What you need to understand about the apocalypse is that you aren't Mad Max. You're part of the skull pyramid in the background.
03-10-2012 22:27:34
MaszaH Offline
Posting Freak

(03-10-2012 22:14:26)JLT* Wrote:  Also: is het misschien een idee om een DnD insider abbonnement te nemen met zn allen? $10 per maand is op zich wel te doen met 4 a 5 man?

ik heb er ook een btw

don't underestimate the cosmic power of french toast!
03-10-2012 22:29:28
scroipt Offline
Posting Freak

Well, evil party eh?

`Je n'avais pas besoin de cette hypothèse-là' --Pierre-Simon, Marquis de Laplace
03-10-2012 22:42:30
JLT* Offline
Posting Freak

It was the very first time anyone used defiling ever. ^_^

03-10-2012 23:19:57
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
wolfy Online
Posting Freak

(03-10-2012 22:14:26)JLT* Wrote:  Also: is het misschien een idee om een DnD insider abbonnement te nemen met zn allen? $10 per maand is op zich wel te doen met 4 a 5 man?

Ik heb er eentje ja, maar ik betaal niet altijd en niet regelmatig. Momenteel staat dat account dus op inactief. Maar ik ben opzich voor Smile

You're only young once, but you can be immature forever.
Shusen.net weblog like thingie Smile.
04-10-2012 08:53:03
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Defiling is fun!

World's biggest squirrel!
04-10-2012 11:01:06
MaszaH Offline
Posting Freak

ik betaal die van mij 1 keer per jaar. is in een keer wel een groot bedrag maar goedkoper dan iedere maand betalen

04-10-2012 11:59:09
JLT* Offline
Posting Freak

Als één van jullie bereid is de account en de kosten te delen, kunnen we allemaal gebruik maken van de character builder die er in zit.

Ik heb uit betrouwbare bron dat er binnenkort minstens vier nieuwe Dark Sun characters gebouwd moeten worden. ^_^

04-10-2012 12:03:50
JLT* Offline
Posting Freak

ghehe er is een TPK wiki pagina met voorbeelden en zo. ^_^

04-10-2012 12:09:42
MaszaH Offline
Posting Freak

ik wil best delen hoor.. maar was er niet iets met een max aantal characters binnen de builder?

04-10-2012 12:20:19
JLT* Offline
Posting Freak

Ik kan er niets over vinden.

Misschien dat Arik/ben daar wat meer over weet? Die hebben zo onderhand een flink aantal characters er op staan?

04-10-2012 12:28:51
(me) Melchior Offline
Posting Freak

Wat zijn de regels / opties voor evt rezzen of nieuw char? Stiekem wil ik wel graag jharam weer levend zien, al lijkt me een party onder rosas leiderschap ook wel heel leuk.

Licensed.
04-10-2012 12:33:14
JLT* Offline
Posting Freak

Ja, lastig met zo veel doden/nieuwe chars.. groepsdynamiek ligt weer helemaal anders natuurlijk. Was onder Sadir wel makkelijk / winstgevend.

04-10-2012 13:07:04
SageGenesis Offline
Moderator

Ja, er is volgens mij een limiet op het aantal characters die in de builder kunnen staan. Maar ik heb momenteel 18 characters in de builder, dus die limiet ligt kennelijk niet zo laag.

Maar er zijn nog wel wat problemen waardoor we niet zomaar even verder kunnen gaan. Ik wil niet in al te veel details treden maar de kans is zeker aanwezig dat ook Rosa niet levend uit de dungeon komt.

Daarnaast nog twee andere zaken.

Allereerst is resurrection niet echt een optie. Dat is tot nu toe één keer gebeurd maar er zijn bepaalde factoren waardoor dat niet meer zo makkelijk gaat. (Aangenomen dat Rosa uberhaupt heelhuids ontsnapt.)

Nieuwe characters voelt niet lekker aan. Er mist continuïteit. Rosa heeft zich niet veel bezig gehouden met de zakelijke kant van de operatie, dus er is geen wijngaard meer, geen golden house, geen link met House Ianto, geen silk shop, zelfs geen cult of the dragon als Chi'bi deze kans aangrijpt om Rosa om zeep te helpen. Behalve misschien dus 1 assassin, komt dit neer op een totaal nieuwe campaign. En ik weet nog niet zo goed hoe ik me daar over voel.

What you need to understand about the apocalypse is that you aren't Mad Max. You're part of the skull pyramid in the background.
04-10-2012 13:08:35
JLT* Offline
Posting Freak

Als jouw campaign eindigt, eindigt die van mij ook, dat zou jammer zijn.

Andere optie: Quickload to start of encounter, die we met Rosa en wat minder dobbelpech misschien wel winnen. Beetje suf, maar als het anders 2 campaigns kost?

Andere optie: Quickload tot laatste beslissing van Lionar om tot de dood te vechten. Herzien tot vluchten met lichaam van Sadir. Lio en Rosa komen trouble bij ingang tegen, vluchten terug en nemen geheime tunnel naar buiten.

Ook suf, maar heeft iig meer consequenties dan andere QL optie.

04-10-2012 13:20:45
SageGenesis Offline
Moderator

Ik wil natuurlijk niet ook een andere campaign op laten houden door wat er in die van mij gebeurt. Maar quickload vind ik ook niet acceptabel, zeker in DS. Als de dood geen echte dreiging meer heeft dan is de spanning eraf en kan ik net zo goed Forgotten Realms doen. Of een computerspel, als we het toch over quickload hebben.

Ik ben er nog niet over uit en neem nog geen beslissingen vandaag.

04-10-2012 14:29:08
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Misschien een domme vraag, maar waarom zou de JDS campaign stoppen als de ADS campaign stopt? Beide campaigns spelen in dezelfde wereld/tijd, maar hebben verder niet zo heel veel met elkaar te maken toch? Zeker als het wel een mogelijkheid is om een hele nieuwe party te maken. Dat betekent mijn inziens dat de characters niet zo'n grote invloed hadden op de JDS campaign, dus of er nou nieuwe komen of niet...
(Ik weet natuurlijk niet wat jullie allemaal achter de schermen afstemmen verder.)

World's biggest squirrel!
05-10-2012 11:09:54
SageGenesis Offline
Moderator

Important news:

Ben just said that he's quiting the DS game due to time constraints.

With that in mind I first want to be absolutely certain of who is in my group right now. I know Jelte and Melchior are with me, but what about Jasper and Marcia? I just want to know where you stand. Maybe you enjoy it enough to keep going, maybe this is reason for you to quit as well. Whatever you choose there's no hard feelings, I just want to know where we stand to plan further ahead.

05-10-2012 23:13:04
MaszaH Offline
Posting Freak

to be honest. wednesday was always a bad day for me. it's one of the few days that I could work, but never did because of the game. so if people are doubting playing, I might as well join in. I love the game, but the day just doesn't really work for me.

06-10-2012 00:38:13
SageGenesis Offline
Moderator

To be honest, I sort of suspected that. And I understand, wednesday is a bit of an odd day.

But the situation being what it is, I hereby declare Dark Sun over. Mine, and by extension Jelte's too.

And now the long, hard think of what to do next... Wolf, weren't you looking for a chance to do L5R?

06-10-2012 00:45:56
(me) Melchior Offline
Posting Freak

Da wut? Noo!

Licensed.
06-10-2012 01:04:15
JLT* Offline
Posting Freak

Op de welgestelde vraag: 'Waarom stopt JDS als ADS stopt, wij merken niets van de gelinkte campaigns' is het antwoord redelijk de zelfde als die van Arik.

Zonder de chars Sadir,jheharram en Samad is de ads campaign stuk. Je kan door in theorie maar het is niet het zelfde spel. Voor Arik is de lol er dan af.

Mijn campaign is voor mij zo gelinkt dat zonder ADS hij ook stuk is. Niet onmogelijk om verder te gaan, maar het neemt voor mij heel veel van de lol weg.

Ik heb genoeg ervaring met dit soort dingen om te weten dat het niet leuk is om met kapotte campaigns verder te gaan.

Dit vind ik echt heel erg klote ik ik ben op zn zachtst gezegd redelijk gefrustreerd hier over.

Morgen meer.

(This post was last modified: 06-10-2012 01:26:09 by JLT*.)
06-10-2012 01:22:03
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 3 Guest(s)
float: right;