Post Reply 
De bibliotheek
Steefsje
Nubcake.

De bibliotheek
Meer Wrote:Mij vanavond ophangen zal jullie ook niet veel goeds doen. Ik kan jullie namelijk verzekeren dat ik geen weerwolf ben!
wil je misschien met ons delen wat je dan wel bent?
10-05-2010 10:15:15
Quote this message in a reply
Meer Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Met een welp in de buurt?! Ik ben toch niet gek!

Maargoed, omdat het anders toch niet opschiet (voor mij in ieder geval) stel ik voor het even over een ander roer te gooien. (spannund!)
Ik vond het alleen maar geruststellend dat Jelte Lotte aankon wijzen als welp (dankjewel nog Jelte, fantastisch gespeeld!) en dat iedereen zo enthousiast mee ging.
Helaas pakte dat even verkeerd uit. Dubbel, omdat hij, zoals we van Ot begrepen hebben, hij de nieuwe aanwinst was.

Anyhoe, mijn theorie is dat er al zoveel van die scheinheilig goede geestjes gestorven zijn, we moeten wel in de meerderheid zijn. Dus zelfs met daglicht moeten we dit kunnen winnen!
Ons grootste probleem is Jeroen, aangezien hij zichzelf kan beschermen van moord. Dus ik stel voor dat we hem ophangen.
Lotte kan ik niet meer aanknagen aangezien haar rol als beul officieel bekent is, dus wat ik dan vannacht kan betekenen weet ik nog niet. Maar daarna, mocht het zover komen, wordt ik echt een van jullie!
*breekt uit in een welpenhuiltje*

(Oh mighty god of wolves, stand by me!)
10-05-2010 20:58:43
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Steefsje
Nubcake.

De bibliotheek
Slim Merel, misschien krijg je wel een of meerdere weerwolven zo ver dat ze hun mond opendoen!
10-05-2010 21:13:18
Oddman Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Over een andere boeg gooien, bedoel je. Je mening staat genoteerd. Zo ik een wolf ben stem ik op Jeroen; zo ik een niet-wolf ben stem ik op jou.
10-05-2010 23:53:27
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
mirla Offline
Posting Freak

De bibliotheek
is dit een truc? ben je echt een welp? ik begrijp het niet... zijn er zoveel weerwolven dat we er nu allemaal aan gaan?
11-05-2010 15:58:24
Find all posts by this user Quote this message in a reply
goldylox Offline
Parental Control Group

De bibliotheek
Ik denk dat Merel dat inderdaad hoopt. Dat de weerwolven een meerderheid hebben, of gelijk aantal en dat de burgemeester een weerwolf is.

Intressant dat, aangezien ik ook extra stemmen kan kopen zal het redelijk zeker zijn dat Merel vandaag zal sterven Smile

Het is wel een goede test. Als we weten hoeveel mensen er niet op Merel stemmen, weten we meteen hoeveel slechte "mensen" er zich nog onder ons bevinden!

We zijn nog met z'n 7-en. Liessa, Lotte, Merel, Mirla, Ot en Stephanie en ik.
Er moeten dus 4 slechten zijn om te winnen voor Merel, of ik koop gewoon 3 stemmen bij en Merel gaat zowieso dood (tenzij er 5 slechten zijn maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk)

Dus ik blijf bij mijn punt: Stem op Merel! Smile

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
11-05-2010 19:08:47
Meer Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Yep.
Ik ben inderdaad onwijs aan het gokken. Maar anders ging ik er toch wel aan, dus waarom dit dan niet eens proberen...
11-05-2010 20:46:24
Liessa
Nubcake.

De bibliotheek
Nou, ik snap er echt niks meer van. Lekkere stemronde wordt dit...
12-05-2010 04:18:18
goldylox Offline
Parental Control Group

De bibliotheek
Beste Liessa,

Merel is de welp en geeft dit toe.
Zij hoopt dat de weerwolven en slechten nu een meerderheid hebben, en dat ze met de stemronde dus niet wordt gelynched.

Daar zij wij, als dorpelingen, het natuurlijk niet mee eens.
De vraag is enkel, wie zijn in de meerderheid: De weerwolven of de dorpelingen.

Is het zo iets duidelijker?

12-05-2010 06:03:50
Meer Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Oddman Wrote:Zo ik een wolf ben stem ik op Jeroen; zo ik een niet-wolf ben stem ik op jou.

Zie 'uitleg'. Niet alleen wolven worden dus verzocht op Jeroen te stemmen...
12-05-2010 14:26:03
goldylox Offline
Parental Control Group

De bibliotheek
Dus als je een vrolijke sjamaan bent dan ook op mij stemmen, elk ander karakter: stem op Merel Grin
Of als je een sjamaan bent en Merel niet mag, is op Merel stemmen natuurlijk ook goed Tongue

12-05-2010 17:21:57
goldylox Offline
Parental Control Group

De bibliotheek
Oww PS: weerwolfjes, denk hieraan:

Hoe meer weerwolven, des te meer je moet delen met anderen, dus minder voedsel voor jezelf!!

Wil je wel een extra weerwolf erbij??

12-05-2010 17:25:17
Meer Offline
Posting Freak

De bibliotheek
goldylox Wrote:Of als je een sjamaan bent en Merel niet mag, is op Merel stemmen natuurlijk ook goed Tongue
Nee Jeroen, nou begrijp je het weer niet.
De sjamaan valt onder 'slecht', of 'hulpje van de weerwolven'. Verliezen de weerwolven, dan sterft de sjamaan. Het is dus ook voor hem of haar van groot belang dat wij winnen. En dat jij, Jeroen, zo snel mogelijk uit het spel ligt. Smile

Over wolven, Jeroen; wij zijn roedeldieren. Wij zullen elkaar altijd steunen.

Maar wat is dit, ben jij zenuwachtig aan het worden, dat je zo campagne aan het voeren bent?
Een snelle dood door opgehanging lijkt me toch prettiger dan het anders onvermijdelijke levend verscheurd worden... Wink
12-05-2010 18:00:07
Steefsje
Nubcake.

De bibliotheek
Ik moet zeggen, die strijd van jullie maakt het leven hier in het kasteel wel een klein beetje dragelijk. Het leidt even af van het idee dat die weerwolven of wat het dan ook zijn, ons uiteindelijk allemaal op willen eten...
Dus dankjewel!
13-05-2010 08:15:35
Oddman Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Ja, dit wordt een heel interessante stemronde.
13-05-2010 12:34:14
geer+ Offline
Posting Freak

De bibliotheek
De deadline voor de nacht ligt op zondagavond 21:00

I wanted to change the world, but I could not even change my underwear
14-05-2010 19:47:54
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;