Zijn we hier van de gekken, beste kasteel heer.
Mij beschuldigen lijkt mij niet het verstandigste. Ziet u, een goede acteur leert mensen begrijpen, lezen en
zien voor wat ze echt zijn. Daarom waren een aantal dingen mij duidelijk.
1. Er is een kleine wolf ergens.
2. iemand houd erg van gokken.
Dat tweede kan ik helaas niet meer als bewijsmiddel gebruiken dat ik dingen zie, aangezien onze beste kasteelheer dit al aangegeven heeft. Maarr; dat eerste als het goed is wel:
In de stijl van de heer E. Zola wijst mijn vinger beschuldigend naar onze lieftallige kleine geluidsdame! 'J'Accuse' roep ik!
Lotte is een klein monster en ze zal uitgeschakeld moeten worden!
Tevens:
Jasper heeft mij nooit in bescherming genomen. het enige wat hij gezegd heeft is dat het inderdaad mogelijk zou kunnen zijn dat er een wolvenwelp zou kunnen zijn.
Jazzper-11 Wrote:Als je het zo zegt, dan klinkt Jelte's theory van een kleine wolf nog niet zo gek. Een grote wolf at D bijna geheel op. Z'n pup probeerde de ouder te immiteren en viel Chantal aan, maar kwam niet verder dan een dodelijke beet en een beetje knagen voor de maag vol zat.
Dat Jasper ons slecht gezind was was mij toen nog niet duidelijk, maar hij was het slechts met mij eens omdat ik, zoals altijd, een goed punt had, en daardoor leek het alsof hij ons goedgezind was.
Kasteelheer, uw beschuldiging is nergens op gebaseerd en ik vind het zeer kwalijk dat ik nu mijn identiteit moet prijsgeven om uw beschuldigingen te weerleggen.
Desalniettemin blijft het feit dat Lotte een klein monster is bestaan. Ik stel dus voor dat we haar uit de hoogste toren van het kasteel gooien!