Post Reply 
De bibliotheek
geer+ Offline
Posting Freak

De bibliotheek
In de bibliotheek kunnen de crewleden samen besluiten wat de volgende stem gaat zijn, onder leiding van regisseur Jasper Murnau. De deadline voor de eerste nacht is zaterdagavond 24:00.

I wanted to change the world, but I could not even change my underwear
19-04-2010 14:02:35
Find all posts by this user Quote this message in a reply
geer+ Offline
Posting Freak

De bibliotheek
De deadline voor de eerste lynch staat op zaterdag 1 mei 24:00.

I wanted to change the world, but I could not even change my underwear
25-04-2010 15:18:04
AlfaGirl Offline
Posting Freak

De bibliotheek
En als scriptschrijver kan ik alleen maar zeggen, opnieuw is de werkelijkheid vreemder dan de fictie. Als ik dit opgeschreven had voor een van de studiobazen, hadden ze me weggehoond. De gebeurtenissen hier gaan niet volgens script, dus ik sta hier voor een raadsel.

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
25-04-2010 16:02:30
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Heeft iemand enig idee hoe het kan dat we vannacht twee crewleden verloren zijn? En wat is er gebeurt met D dat we alleen een voet terug vinden?
We moeten denk ik stuk voor stuk de bekende feiten op een rij zetten en hopen dat we er wijs uit kunnen maken...

World's biggest squirrel!
25-04-2010 16:25:13
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
goldylox Offline
Parental Control Group

De bibliotheek
*komt van een achterkamer van de bibliotheek gelopen met een oud en stoffig boek*

Het leek mij altijd een sprookje waar de dorpelingen zich druk over maakten, maar wellicht is dit het juiste moment om het toch te delen.

*Slaat het boek open midden op tafel*

Volgens de de lokale bevolking is deze omgeving het territorium van een soort half wolf, half mens monsters.
Tijdens de nacht zouden deze "weerwolven" van hun mens naar hun wolf vorm gaan en op stroopjacht gaan.

Dit boek beschrijft dit al 350-400 jaar geleden gaande was.

Ik vond dit altijd een raar sprookje wat werd gebruikt om kinderen bang te maken, maar na wat nu gebeurd is begin ik daar toch aan te twijfelen.

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
25-04-2010 19:09:59
Floortje Offline
Senior Member

De bibliotheek
de bekende feiten op een rij zetten lijkt me een goed idee van Jasper.
De was een heks, en heksen willen nog wel eens beschikking hebben over een flesje vergif.
Chantal was een beschermengel. een compleet onschuldig wezen dus.

ik denk dat we er van uit mogen gaan dat De is aangevallen door een of meer weerwolven (wie of wat kan het anders geweest zijn?). zij probeerde toen met haar laatste krachten een weerwolf te vergiftigen als wraak. toen heeft ze per ongeluk de beschermengel gedood.
25-04-2010 19:26:58
JLT* Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Ach! Welk een malaise in ons wonderschoon chateau! Deze mensen waren uniek en deze ongelukkige nacht zal ons nog lang heugen. Oh, goddelijkheid, waarom heeft u ons van hen beroofd? De expertise van de chauffeuse was onge

"I think I'll have seconds.."

-Chronomangor; Eater of Time. ∞
25-04-2010 20:57:49
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Floortje Offline
Senior Member

De bibliotheek
waarom denk je dat het een kleine wolf was Jelte?
25-04-2010 21:05:59
JLT* Offline
Posting Freak

De bibliotheek
He getsie nee dat denk ik niet zo zeer, het was slechts speculatie van mijn kant tegenover uw gangbare theorie van het gebrouwen vergif.

"I think I'll have seconds.."

-Chronomangor; Eater of Time. ∞
25-04-2010 22:13:12
roZijn Offline
Posting Freak

De bibliotheek
tsjee het is wel wat, twee mensen van de crew die we moeten missen!
ik moet er niet aan denken wat er met de rest van het lichaam van De gebeurd is... brrr!
jeroen, staat er wellicht nog iets in dat boek van jou waar we wat aan kunnen hebben?

Cheer up, boys (your make up is running)
26-04-2010 09:55:06
goldylox Offline
Parental Control Group

De bibliotheek
*bladert door het boek heen*
Dat ze bovennatuurlijk sterk zijn als ze een wolf worden, ze overdag niet te onderscheiden zijn van normale mensen en dat ze soms periodes weg zijn, en dan weer een periode terugkomen maar dan wel hele heftige strooptochten houden.

Er staat hier dat rond 1680 de helft van het dorp ten val is gekomen hierdoor.

Ow en een plaatje

*Houd het boek rechtop en laat een plaatje van een monsterachtige wolf die op zijn achterpoten staat zien*

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
26-04-2010 10:15:01
Meer Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Natuurlijk doe ik dramatisch! We kunnen hier elk moment levend opgegeten worden!
Maar jij zult me wel beschermen, toch, Jelte?

Jasper, ik eis dat dit voor morgen wordt opgelost, anders ben ik weg!
26-04-2010 12:15:37
mirla Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Twee van onze collega's zijn dood! We willen allemaal wel weg! Waar blijven de helicopters/auto's? Deze omstandigheden zijn niet Arbo geschikt!
26-04-2010 12:58:47
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Rustig rustig,
Aan vervoer wordt gewerkt. Tot die tijd zullen we er het beste van moeten maken.
Heeft iemand iets verdachts gehoord, gezien of geroken vannacht? Misschien kunnen we ontdekken wie die weerwolven/weerwolf zijn/is...

26-04-2010 14:54:54
Meer Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Ik heb in ieder geval niks gehoord.
In mijn slecht ge
26-04-2010 16:41:50
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Mochten die beesten/dat beest van buiten komen, dan zullen ze/zal hij/zij wel flink naar natte hond stinken zo met die storm. Daarbij geef ik meteen toe dat het een beetje een wanhopige vraag is, maar we kunnen iedere aanwijzing gebruiken.
Hoe staat het met Ot? Is hij al wat bij getrokken of is hij nog steeds oncontroleerbaar aan het huilen?

26-04-2010 17:02:43
Floortje Offline
Senior Member

De bibliotheek
hmm ik ruik zo gauw niks natte hond-achtigs. en heb ook niks gehoord of gezien vannacht. zo schiet het niet erg op he?
26-04-2010 18:41:02
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Ik moet toegeven dat hoewel ik gewend ben de touwtjes in handen te nemen, dit een situatie is die mij toch een beetje de pet te boven gaat...

26-04-2010 21:48:33
AlfaGirl Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Overigens nog een andere theorie, die in een Hollywood, of nee, zelfs Shakespeare-drama niet zou misstaan: nadat D

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
27-04-2010 08:24:46
Liessa
Nubcake.

De bibliotheek
Laten we boven alles de logica niet uit het oog verliezen.
Als Chantal aan een gebroken hart is gestorven, waarom is ze dan aangevreten?
Waarom is er van D een voet over?
Het klinkt misschien niet zo charmant, maar als een eventueel monster D al niet opkreeg, waarom zou het dan van Chantal proeven?
27-04-2010 09:08:01
Quote this message in a reply
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

De bibliotheek
Als je het zo zegt, dan klinkt Jelte's theory van een kleine wolf nog niet zo gek. Een grote wolf at D bijna geheel op. Z'n pup probeerde de ouder te immiteren en viel Chantal aan, maar kwam niet verder dan een dodelijke beet en een beetje knagen voor de maag vol zat.
Niet zo'n prettige gedachte, dat er op zn minst twee van die beesten rond lopen...

27-04-2010 13:52:56
roZijn Offline
Posting Freak

De bibliotheek
bedoelen jullie te denken dat chantal gedood is door een kleine wolf?
Chantal was geen breekbaar type, zou ze een kleine wolf niet de baas kunnen zijn geweest?
zouden er niet toch ook andere krachten in het spel zijn geweest?

en ja, Ot, die heeft misschien iets gezien?

Cheer up, boys (your make up is running)
27-04-2010 14:19:31
Oddman Online
Posting Freak

De bibliotheek
*kijkt schichtig om zich heen*

*zorgt dat hij zich steeds in het helderste licht bevindt*

Hmm? Whuh? Kijk, nou, ik was... hmm. En toen, eh, weet je, die voet. Hmm.

*kijkt Roos argwanend aan*

Hoe weet ik dat ik jou kan vertrouwen?

*kijkt de rest argwanend aan*

Of jullie?

Iemand moet boeten, dat staat buiten kijf. En ik heb dingen gezien... *huivert* ...maar dat zal ons niet helpen de schuldigen te vinden. D
28-04-2010 19:55:03
Floortje Offline
Senior Member

De bibliotheek
lieve collega's,
zoals waarschijnlijk meer van ons, heb ik een geheime identiteit. ik ben de beul. dat betekent dat ik zomaar iemand kan onthoofden tijdens deze vergadering. en dat ga ik doen ook! ik ben mijn leven niet meer zeker met die wolven op de set. en o wat zou het jammer zijn als ik dood zou gaan zonder met mijn bijl gezwaaid te hebben.

op het moment twijfel ik tussen Roos en regisseur Jasper. die gedragen zich naar mijn mening wat verdacht met hun iets te uitgebreide teksten. maar als iemand daar iets tegen in te brengen heeft hoor ik het graag.
30-04-2010 20:18:22
Oddman Online
Posting Freak

De bibliotheek
Ik vind het vooral vreemd dat D
01-05-2010 11:29:59
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;