Post Reply 
Gesprekskamer
Oddman Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Hum. Een dorpsgek als manager, en geen weerwolven gevangen. Dat wat betreft het experiment - ik zal een artikel schrijven waarin ik duidelijk negatief advies geef betreffende pati
20-06-2010 19:25:55
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Interessante theorie. Dat zou betekenen dat Sabrina misschien wel helemaal niet te vertrouwen is. Lastig, lastig.

I wanted to change the world, but I could not even change my underwear
21-06-2010 08:50:05
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Meer Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Nou ik ben inmiddels compleet de draad kwijt...
Maar ik vraag me nog wel af waarom Ot er zo heilig van overtuigd was dat Roos te vertrouwen was, en waarom hij sindsdien geen nieuwe info heeft aangedragen..?
21-06-2010 13:36:25
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Oddman Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Meer Wrote:Nou ik ben inmiddels compleet de draad kwijt...
Maar ik vraag me nog wel af waarom Ot er zo heilig van overtuigd was dat Roos te vertrouwen was, en waarom hij sindsdien geen nieuwe info heeft aangedragen..?

...mag ik hier even bijzeggen dat Roos zielsverwant en dus betrouwbaar was?

Verder ga ik liever niet in details, en stel ik voor dat we potdomme een wolf ophangen. Als ik meer wist, zou ik dat melden.
21-06-2010 17:09:37
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Wacht, maar als ik tussen de regels door lees dat jij eigenlijk zielsverwant bent, waarom zou Roos dan Sabrina burgemeester hebben gemaakt. Gewoon niet zo'n slimme zet dus? Is Sabrina dan misschien toch een weerwolf? Ik heb geen idee, ik heb alleen zo mijn redenen om te denken dat Ot te vertrouwen is. Al doet hij ook wel een beetje verdacht. Was er maar iets waardoor we hem konden vertrouwen!

21-06-2010 23:03:08
Steefsje
Nubcake.

Gesprekskamer
Ok jongens, ik heb een besluit genomen. Ik ga jullie vertellen dat ik de Wisselaar ben.

Tijdens de eerste nacht heb ik niet geprobeerd te Wisselen, omdat ik eerst een dagje de kat uit de boom wilde kijken. Tijdens de tweede nacht heb ik geprobeerd met Ot te Wisselen, maar dit is mislukt. Tijdens de derde nacht heb ik geprobeerd met Geert te Wisselen, maar ook dit werkte niet. Nu is het zo dat ik als Wisselaar niet met slechte of neutrale personages kan Wisselen, maar ook niet met Zielsverwanten. Geert en Ot zouden slecht, Grafrover of Zielsverwant moeten zijn.
Dus. De vraag is nu, hoe is dit alles te interpreteren? Mijn eerste vermoeden was dat Ot de Zielsverwant van Roos was, omdat hij haar zo verdedigde. Nu Roos echter haar managers stokje aan Sabrina heeft doorgegeven, weet ik dit niet meer zo zeker...

Twee vragen die bij mij branden zijn: Zielsverwanten kunnen alleen maar goed zijn. Kunnen zij dan wel Geconverteerd worden? Ten tweede, als dit dan mogelijk is, krijgt de andere Zielsverwant dit dan te weten?

Ik heb verschillende theorie
22-06-2010 09:57:41
Quote this message in a reply
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ok

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
(This post was last modified: 22-06-2010 12:22:49 by Sas.)
22-06-2010 12:20:50
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Laat ik het zo zeggen, ik heb zo mijn redenen om het voor Ot op te nemen, alleen passen die niet in de theorie

22-06-2010 12:51:25
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Kijk! Strijdlust! Nu gaat het hard tegen hard tussen Geert en Steefsje. Ik zou zeggen laten we kijken hoe dat uit pakt, want ik heb bij beide het gevoel dat er iets niet klopt.
Om mijn eigen stilte te verklaren, ik wachte de reactie van Sabrina af, in de hoop dat zij zichzelf zou verraden en claimen zielsverwant te zijn. Dit deed ze niet, en wel op zo een manier dat ik nog steeds niet weet of ze dus wel of niet te vertrouwen is. Maar met het oog op Geert en Steefsje is Sabrina van een latere zorg.

World's biggest squirrel!
22-06-2010 13:24:50
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Jazzper-11 Wrote:ik wachte de reactie van Sabrina af, in de hoop dat zij zichzelf zou verraden en claimen zielsverwant te zijn.

Betekent dat, dat jij zegt de missende zielsverwant van Roos te zijn? In dat geval: Roos was dorpsgek en kon dus uitvogelen wie burger was en wie evil. Als zij mij aanwijst als burgemeester, dan spreekt dat toch alleen maar v

(This post was last modified: 22-06-2010 14:49:26 by Sas.)
22-06-2010 14:43:20
Meer Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ik kan slechts een stukje in deze puzzel plaatsen: grafrover zijn zowel Ot als Geert niet; dat was ik al. En zoals jullie dan zelf al uit kunnen vogelen: ik sta inmiddels aan de goede kant. En allicht gaan jullie mijn krachten vannacht nog hard nodig hebben.

Hoewel ik jullie allemaal natuurlijk gek en gevaarlijk vind, ben ik bereid te geloven dat Steef de wisselaar is. Als Roos al die tijd aan onze kant heeft gestaan, en daarmee Sabrina als veilig wil verklaren; ok. Van Jasper kan ik nog weinig maken.
Maar uit Steef d'r verhaal blijkt dat Ot en Geert verdacht zijn. Dus een van de twee moet het worden, nu. Geert eerst?
22-06-2010 18:01:50
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ok

(This post was last modified: 22-06-2010 21:45:26 by Sas.)
22-06-2010 21:43:52
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Als Ot en ik weerwolven zouden zijn zou het wel heel stom van me zijn om hem meteen zomaar in bescherming te nemen. Bovendien heb ik ook gezegd dat Chantal 'aidswezen heeft gered in Madagaskar' (dag 1) en op dag 2 zei ik het volgende:

geer+ Wrote:De secretaris is er waarschijnlijk ook. Volgens mij was het wijlen Chantal die me erop wees dat dit een mogelijkheid zou kunnen zijn. Maar is de secretaris d'r? Dat kunnen we natuurlijk niet zeggen.

Ik heb geen idee of Ot inderdaad zo verdacht is, maar als De het zegt, ben ik geneigd niet te denken dat ze ons voor het lapje wil houden.

Zoooo cryptisch is dit toch ook weer niet, zeker achteraf gezien? (al is die opmerking over Chantal een irrelevante uitweiding)
Maar goed, nadat ik vorige dag dacht dat Ot misschien verdacht was, en ik moet ook bij deze eerlijk toegeven dat ik de vorige dag op heb hem gestemd heb, weet ik nu dat hij niet verdacht is.

Snappen jullie nu dat Steefsje wel moet liegen?

23-06-2010 08:44:35
Steefsje
Nubcake.

Gesprekskamer
Ten eerste vind ik Ot verdacht stil op het moment.
Ten tweede waarschijnlijk retorisch hoor, maar Geert, wil je niet per ongeluk met ons delen waar je je vertrouwen in Ot op baseert?
23-06-2010 10:16:26
Quote this message in a reply
Meer Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Goed, nou ga ik dus ook weer aan jou twijfelen, Steef.

[edit] Oh sorry, we gaan al bijna stemmen. Dan hoef ik dus helemaal niet zo agressief uit de hoek te komen...
Tongue

Maar blijf erbij dat ze allemaal gevaarlijk zijn, en we toch ergens moeten beginnen, dus dan maar bij Geert.
(This post was last modified: 23-06-2010 11:30:12 by nar.)
23-06-2010 11:27:55
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Hmmm. Geert klinkt opeens wel betrouwbaarder. En als Merel zo fel tegen Geert blijft, zegt dat natuurlijk weer een boel over Merel.

(overigens Geert: cryptisch genoeg - pas nu na de vierde keer lezen snapte ik m... zegt ook wel weer wat over mij natuurlijk ^_^ )

Ik zie in elk geval voor mezelf twee kampen: Geert/Ot, en Merel/Steef (sorry Merel, maar je hele 'oh, nu iedereen tegen Steef is, ben ik ook tegen' komt wat laat...). Over Jasper kan ik me nog even niet uitspreken. Als Jasper niet bevestigt of ontkent dat hij de andere zielsverwant is, dan ben ik toch geneigd te denken dat Ot dat is. En dan zou Jasper evil zijn. Maar als Jasper dat wel zegt te zijn, tja, dan schiet ik daar niets mee op, want zelfs al zou Ot ook claimen zielsverwant te zijn, kan niemand daar een uitspraak over doen. Alleen zou Jaspers eerdere vraagstelling op zich wel weer hinten dat hij wist dat ik niet de zielsverwant was, en dat kon hij natuurlijk alleen weten als hij het was. Ik dwaal af. In elk geval: Geert steunt Ot, en Merel en Steef steunen elkaar (meen ik op te maken uit hun posts).

Het is inderdaad bijna tijd om te stemmen. Dus ik moet kiezen.

Omdat ik graag nog een reactie van Jasper en van Ot zou zien (Geerts roep om een priester zal toch wel

23-06-2010 12:07:36
Oddman Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ja, h
(This post was last modified: 23-06-2010 12:25:48 by wolfy.)
23-06-2010 12:22:27
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Mja, ik wilde ook weer niet te duidelijk zijn, omdat ik wel een erg makkelijke prooi zou zijn. Ik dacht, ik schrijf gewoon een paar kromme zinnen en dan snappen mensen wel waar ik naartoe wil. Smile
Ik dacht op dag 2 dat Ot verdacht was, zeker omdat ik wist dat De onschuldig was. Maar het bleek allemaal op een misverstand te berusten. Ze konden ook niet van elkaar weten wat ze waren. Maar goed, het zou wel mooi zijn als er dan nu echt met wat heiligwater gegooid zou worden, het liefst over Steefsje. Kom op, waar ben je nog bang voor?
Ik heb geen idee hoeveel wolfjes er nog zijn (2 denk ik, maar ik krijg het idee dat het erg close is), maar als Steefsje smelt is het er in ieder geval eentje minder en moeten we het kunnen redden. Grin

23-06-2010 12:36:07
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Roos was al jaren een trouwe soldaat in mijn leger! En wij deelde zeker dezelfde visie als het gaat om de strijd!
Dat gezegd, ga ik er voor als nog vanuit dat Steefsje onvoorzichtig is geweest en haar werkelijke aard prijsgegeven heeft.
Daarmee vind ik Geert het verdachtst, omdat hij er op hamert dat Steefsje liegt. Ik zeg opknopen Geert opknopen. Dan zullen we snel genoeg weten of Steefsje inderdaad de waarheid sprak.

Edit:
Uiteraard is een priester die heilig water over Steefsje heen gooit ook een oplossing voor dit probleem. Zou in het iedergeval een gegokte opknoping schelen.

23-06-2010 12:36:44
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Hm, ik had Ots post niet gelezen. Welp was ik vergeten, kan pijnlijk worden, maar dat is nu al wel te laat. Sad

23-06-2010 12:37:22
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ja, daar ben je inderdaad snel achter, want als je mij opknoopt is het spel wel zo'n beetje klaar. :rolleyes:

23-06-2010 12:39:50
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Nee, als we jou opknopen, en je blijkt onschuldig, en er zijn inderdaad 2 wolven, dan is er nog een (kleine) mogelijkheid dat we het halen. =)

23-06-2010 13:12:31
Meer Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ik steun helemaal niemand! En ik snap ook nergens niks niet meer van!
Dus wie gaan we dan wel opknopen als Geert ineens niet meer mag?!
Aaargh!!
23-06-2010 13:13:33
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Awwww, come on, de wolven hebben echt v

(This post was last modified: 23-06-2010 13:42:54 by Sas.)
23-06-2010 13:42:07
Meer Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ja maar we moeten wel even met z'n allen een knoop doorhakken. Random stemmen schiet ook niet op. En weer een 'goeie' ophangen lijkt me ook overbodig.

En idd, als nog niemand iets gemerkt heeft van die welp speelt 'ie t slim, of is 'ie er gewoon niet. Ik denk dat we van het laatste uit kunnen gaan... Toch?

Dus wat gaan we doen?! Schnel!
23-06-2010 20:18:39
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;