Post Reply 
Gesprekskamer
goldylox Offline
Parental Control Group

Gesprekskamer
De tweede dag is begonnen. Jullie hebben tot zondag 24:00 om te bepalen wat jullie nu willen doen
Success in de gesprekskamer!

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
09-06-2010 11:31:11
Find all posts by this user Quote this message in a reply
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Hoewel het natuurlijk niet kies is dat Chantal een relatie was begonnen met een van de pati

I wanted to change the world, but I could not even change my underwear
10-06-2010 09:02:35
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Voor het overzicht, we zijn nog met deze mensen: D

10-06-2010 09:04:38
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Het enige dat ik weet is dat ik mijn leger naar de overwinning zal leiden! Die monsters hebben geen kans tegen mijn strategisch intellect! Wacht maar af!

World's biggest squirrel!
10-06-2010 14:19:56
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Oddman Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Hum. Ik dacht aardig stressbestendig te zijn, maar dit werkt mij zeer op de zenuwen.
[rommelt in zijn dokterstas op zoek naar een kalmeringsmiddeltje]
Hm, da's beter. Wel, de aanwezigheid van geliefden betekent dat we naast een Napoleon ook een Cupido in ons midden hebben. Toch?

Ik weet nog steeds niets. Behalve dat het funest zou zijn als we Roos opknopen - maar dat is een wetenschappelijk inkoppertje.
10-06-2010 14:44:12
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ja, Liessa was een cupido. En ze is ook nog eens dood. Dit getuigt niet van veel psychologische gevoeligheid! Sad

10-06-2010 14:54:33
Meer Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ik begin zelf zo langzamerhand ook redelijk gek te worden, kan de beelden die ik vanochtend zag maar moeilijk uit mijn hoofd krijgen. Dus doe mij ook nog maar een ontspannend spuitje of iets.

En ook al was ik vroeg, ik was toch te laat om iets mee te kunnen krijgen van eventuele verantwoordelijke voor deze voorvallen.

Al vind ik die oorlogskreten van Napoleon wel een beetje eng worden. Misschien verstandig om hem vannacht in de isoleercel te gooien?
10-06-2010 15:47:22
AlfaGirl Online
Posting Freak

Gesprekskamer
Pfff... Twee in

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
10-06-2010 18:13:47
roZijn Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
ik denk ook dat we het niet moeten onderschatten. Zoals sabrina zegt; waakzaamheid is geboden
helaas heb ook ik geen concrete info.. ik denk een aantal mensen te kunnen vertrouwen, maar ook dit moet niet onderschat worden

isoleercel voor napeleon? hij is wel erg strijdvaardig, maar staat hij aan onze kant?

Cheer up, boys (your make up is running)
11-06-2010 11:22:43
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Isoleer cel? Ik? Nooit! Wie zal jullie dan leiden? Wie zal jullie dan beschermen? Ik ben geen lafaard die zich op laat sluiten als er gestreden moet worden! Ik hoor thuis op het front!

11-06-2010 11:42:04
D Offline
Member

Gesprekskamer
Sorry, dat ik zo laat reageer. Mijn hersenen vinden dit allemaal maar moeilijk om te bevatten. Ik ben wetenschappelijk opgevoed en zoek dus altijd naar bewijzen. Ik heb de lijken nogmaals gebestudeerd, maar kan geen verklaring vinden voor de dood van Chantal en Jelte. En kan ook niet verklaren hoe Mirla zo veranderd is. Ik heb altijd gedacht dat 'weerwolven' maar een mythe was, een verzinsel. Maar gezien de laatste gebeurtenissen.....
Ik weet echt niet meer wat ik moet denken.

Wat mij wel erg zorgen baat, is dat Ot denkt dat dit een groot experiment is. Er vallen hier doden en meneer denkt dat hij daar een geweldig artikel over kan gaan schrijven. Als je dat 'vermakkelijk' vindt, Ot, dan ben jij pas echt ziek in je hoofd.
12-06-2010 11:47:48
Steefsje
Nubcake.

Gesprekskamer
Ik vraag me af hoe Sabrina weet dat die beesten zich kunnen voortplanten? Of ze praat haar mond voorbij, of ze heeft iets gezien vannacht. Hmmm.
Persoonlijk vind ik het inderdaad ook vreemd, zoals D zegt, dat Ot dit allemaal als een experiment ziet. Misschien moeten we hem maar wat beter in de gaten houden, stel je voor dat hij er achter zit...

Tot zover dit heldere moment, ik duik weer in een psychose. Doeg!
12-06-2010 13:11:11
Quote this message in a reply
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
De secretaris is er waarschijnlijk ook. Volgens mij was het wijlen Chantal die me erop wees dat dit een mogelijkheid zou kunnen zijn. Maar is de secretaris d'r? Dat kunnen we natuurlijk niet zeggen.

Ik heb geen idee of Ot inderdaad zo verdacht is, maar als De het zegt, ben ik geneigd niet te denken dat ze ons voor het lapje wil houden.

12-06-2010 13:17:38
D Offline
Member

Gesprekskamer
Aan Geert: Waarom is het van belang of de secretaris er wel of niet is?
12-06-2010 13:23:46
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Dat is misschien niet echt van belang, maar als ik zo naar de vorige uitslag kijk, dan denk ik dat ik blij mag zijn. Jij ook natuurlijk. Maar goed, zoiets kan zich vandaag weer voordoen.

12-06-2010 17:49:06
AlfaGirl Online
Posting Freak

Gesprekskamer
Steefsje Wrote:Ik vraag me af hoe Sabrina weet dat die beesten zich kunnen voortplanten? Of ze praat haar mond voorbij, of ze heeft iets gezien vannacht.

Nee, ik refereerde aan het feit dat Mirla een WW met conversie was, en als de regels niet veranderd zijn, dan gaat conversie v

12-06-2010 19:46:43
Steefsje
Nubcake.

Gesprekskamer
Klopt, sorry, ik had niet ver genoeg teruggelezen. Zo helder was ik blijkbaar toch niet.

Wat mij overigens opvalt is dat Ot keer op keer de naam van Roos noemt. Zou daar iets achter zitten...?
12-06-2010 20:45:35
Quote this message in a reply
Oddman Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Pfsh! Ik vind dit verre van vermakelijk.

Al deze sterfgevallen zorgt voor een grote vertekening van het experiment van een pati
13-06-2010 01:21:32
D Offline
Member

Gesprekskamer
Ot, is dit een dreigement? Ik zeg alleen dat ik jou experiment wagelijk vindt. Ik heb je niet verdacht gemaakt. De enige die jou verdacht maakt, ben jezelf door hier zo op in te gaan en zo toe te happen.
13-06-2010 11:34:40
goldylox Offline
Parental Control Group

Gesprekskamer
De tweede dag is voorbij en het is tijd voor de stemming. De deadline is dinsdag 24:00

14-06-2010 05:59:25
goldylox Offline
Parental Control Group

Gesprekskamer
De derde nacht is begonnen. De deadline staat op vrijdag om 24:00
Slaap wel Smile

15-06-2010 12:43:07
goldylox Offline
Parental Control Group

Gesprekskamer
De derde dag is begonnen. De vergadering is geopend. De deadline staat op woensdag om 24:00.

19-06-2010 11:27:57
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Voor het overzicht, we zijn nog met deze mensen: Geert, Jasper, Merel, Ot, Sabrina, Stephanie.

Het lijkt me niet zo moeilijk om te raden dat Sabrina de zielsverwant van Roos was, dus dat we haar volledig kunnen vertrouwen. Maar misschien is dat wel helemaal niet zo, geen idee.

*schraapt keel* Zou het niet handig zijn als er een priester was die bijvoorbeeld wat heiligwater over iemand heen zou gooien? *klaar met schrapen*

19-06-2010 12:24:36
AlfaGirl Online
Posting Freak

Gesprekskamer
Luitjes, ik moet zeggen, het is een zware verantwoordelijkheid, manager zijn, vooral als ik het lot van de vorige managers in ogenschouw neem. *slikt even moeilijk, een uitdrukking van paniek flitst over het gezicht, maar wordt snel onderdrukt*
We zijn nu nog met zijn zessen. Ik kan me niet voorstellen dat er geen mensen zijn die kennis hebben over wat er hier nu echt aan de hand is. Nou ja, behalve de monsters dan he, die houden natuurlijk gewoon hun muil, sorry, mond dicht. Maar iemand moet toch echt aanwijzingen hebben?! Als we niet snel de monsters opruimen komen we hier geen van allen levend uit, daar durf ik mijn favoriete koksmes om te verwedden...
Iemand trek in overmatig geroosterd brood...?

20-06-2010 14:58:26
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ik pas voor verbrand brood. Maar we weten dat Roos een zielsverwant was en ze heeft vervolgens Sabrina gekozen als manager... Wat Geert zegt, klinkt wel logisch. Sabrina, ben jij het daar mee eens?

20-06-2010 17:33:00
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;