Post Reply 
Gesprekskamer
goldylox Offline
Parental Control Group

Gesprekskamer
In de grootste kamer van de "Klein Wakkerdam" waar normaal de groepssessies plaatsvinden, vinden nu overdag de gesprekken plaats over wat er moet gebeuren. De deadline van de eerste nacht is donderdag om 24:00.

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
25-05-2010 20:40:58
Find all posts by this user Quote this message in a reply
goldylox Offline
Parental Control Group

Gesprekskamer
De eerste dag is begonnen, en de gesprekskamer is nu geopend. De deadline is op donderdag om 24:00

29-05-2010 11:01:42
Floortje Offline
Senior Member

Gesprekskamer
Ben ik weer in een psychose beland? Of klopt het dat Jelte de manager even een pati
29-05-2010 11:28:38
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Niks psychose! Dit is oorlog zoals die nog nooit gevoerd is! Niet zoals wij dat gewend zijn, open en eerlijk op het slagveld, man tegen man, maar stiekem in de nacht! Monsters zijn het, die denken dat ze kunnen teren op een hulpeloos gezelschap. Maar ze vergissen zich! Zolang ik hier ben, zal ik dit leger naar de overwinning leiden! De monsters zullen verdreven worden! En daar beginnen we vandaag mee!

World's biggest squirrel!
29-05-2010 12:14:11
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Oddman Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ho ho, laten we niet onze kalmte verliezen. De dood van manager Jelte is tragisch, maar geestelijke gezondheidszorg is nou eenmaal een gevaarlijk vak. Misschien dat Jelte's bedrijfskundestudie hem daar onvoldoende op voorbereid heeft. Managers in de gezondheidszorg... wie verzint dat? Dat kan net zo goed gedaan worden door de pati
29-05-2010 12:50:19
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Liessa
Nubcake.

Gesprekskamer
alsof ik nog niet depressief genoeg was... Dood en verderf, deze wereld is geen plek om te leven, maar een plek waar ik zo snel mogelijk weg wil. En, nieuw management, nieuwe kansen: Roos, heb je nog leuke nieuwe medicijnen in grote hoeveelheden voor me?
29-05-2010 14:24:16
Quote this message in a reply
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Broeders en zusters, het is zaak om zen te zijn in situaties als deze. Laten we rustig nadenken en niet meteen met beschuldigende vingertjes gaan wijzen naar mensen als mijn zeer gewaardeerde collega Chantal, zoals sommigen onder ons menen te moeten doen. Laten we niet vergeten dat zij voor ze hier kwam werken nog aidswezen heeft gered in Madagaskar. Ik ben bang dat als niemand wat zinnigs te zeggen heeft vandaag, dat we dan uit pure wanhoop zomaar iemand gaan opknopen. En dat moeten we natuurlijk niet hebben.

I wanted to change the world, but I could not even change my underwear
29-05-2010 15:27:34
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Weet je, als ik dit had zien aankomen, was ik wel kok geworden op een cruiseschip, daar gebeurt tenminste nooit iets. Of cateraar op een filmset of zo, dan weet je tenminste zeker dat alle bloed en monsters nep zijn. Maar nee, van het CWI moest ik deze baan aannemen, en kijk nu eens. Bah. Mijn gehakt ziet er nog netter uit dan wat er over is van Jelte. Maar hij heeft er tenminste een meegenomen met 'm!
Als dit soort dingen besmettelijk is, dan lijkt het me raadzaam alles goed in de gaten te houden. Ik zorg in elk geval dat ik mijn grote hakmes scherp hou.
Goed, lunchtijd. Wie heeft er trek in ragout? Of in een steak and kidney pie?

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
29-05-2010 15:42:30
Meer Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Zo, het is duidelijk dat ik hier echt in een gekkenhuis beland ben!
En er is hier niemand die (denkt) iets gezien te hebben?
29-05-2010 21:00:29
D Offline
Member

Gesprekskamer
Ik ben het eens met Ot en Geert. We moeten nu niet in paniek raken. We weten nu nog niks. Misschien is Mirla wel het enige "monster" onder ons. We moeten onze krachten sparen, we hebben ook nog een uitbraak van de MRSA bacterie te bevechten. Misschien kan Ot voor iedereen iets kalmerend voorschrijven.

Roos, aangezien jij de leiding op je gekregen heb, zou jij contact op willen nemen met de politie. Ookal kunnen ze niks voor ons beteken (we kunnen het niet riskeren om meer mensen bloot te stellen aan deze bacterie), moeten we wel het protocol volgen en elk sterfgeval melden.

Geert, wie beschuldigt Chantal dan? Volgens mij stelt Floor alleen een vraag.
30-05-2010 12:41:18
Chanti
Nubcake.

Gesprekskamer
Floortje Wrote:En waarom dacht zuster Chantal dat Mirla op kantoor zou zijn? Daar heeft ze toch niks te zoeken?

Dat klopt, daar heeft Mirla niets te zoeken, maar Mirla probeerde wel vaker te ontsnappen en het kantoor is de plek waar de sleutel ligt.

Floortje Wrote:En als Mirla onschuldigen kan converteren, heeft ze dat dan misschien al gedaan?
Laten we hopen van niet. Een monster was meer dan genoeg. Ik moet er niet aan denken dat er nog meer zouden zijn.

geer+ Wrote:Broeders en zusters, het is zaak om zen te zijn in situaties als deze. Laten we rustig nadenken en niet meteen met beschuldigende vingertjes gaan wijzen naar mensen als mijn zeer gewaardeerde collega Chantal, zoals sommigen onder ons menen te moeten doen. Laten we niet vergeten dat zij voor ze hier kwam werken nog aidswezen heeft gered in Madagaskar..
Dank je, Geert. Het is fijn om te weten dat ik door in ieder geval een iemand gewaardeerd wordt.

geer+ Wrote:Ik ben bang dat als niemand wat zinnigs te zeggen heeft vandaag, dat we dan uit pure wanhoop zomaar iemand gaan opknopen. En dat moeten we natuurlijk niet hebben.

Dat moeten we zeker niet hebben. Ik kan alleen van mezelf met zekerheid zeggen dat ik het niet gedaan heb, maar dat zal iedereen van zichzelf beweren.

AlfaGirl Wrote:Goed, lunchtijd. Wie heeft er trek in ragout? Of in een steak and kidney pie?

Heb je ook iets vegetarisch?
30-05-2010 14:43:44
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
D Wrote:Geert, wie beschuldigt Chantal dan? Volgens mij stelt Floor alleen een vraag.

Die associatie is voor eigen rekening, ik zei enkel dat we niet meteen met beschuldigende vingertjes moeten wijzen. Ik twijfel niet echt aan de goede bedoelingen van Floor. En natuurlijk ook niet aan die van jou, D. Als ik om me heen kijk zie ik alleen maar warme, interessante mensen, zij het dat sommigen schuim op de lippen hebben en een beetje verwilderd kijken.

30-05-2010 17:02:47
Oddman Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Hmmm, ja. Ik vind het allemaal best, zolang we Manager Roos maar in leven laten.

Haar opknopen zou desastreus zijn voor ons experiment.

Het vrijelijk uitdelen van barbituraten, daarentegen, is standaardprocedure bij ge
30-05-2010 17:15:21
roZijn Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
MONSTERS!!!!

ahem..
geen paniek, inderdaad eens even rustig de situatie bekijken.
2 mensen dood, waarvan 1 een monster was, dat is dus alvast gunstig

Nee ik heb geen grote hoeveelheden medicijnen voor je Liessa, ik ben dan wel manager nu, maar nog steeds geen arts

Cheer up, boys (your make up is running)
31-05-2010 10:25:54
Steefsje
Nubcake.

Gesprekskamer
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH! Haal ze weg! Ze zitten op me! Jeuk! Au! HAAL ZE WEG!
Ben ik nou echt de
31-05-2010 13:52:31
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Je ziet waanbeelden! En zelfs al was het de werkelijkheid die jij zag, mijn brein is als een onneembaar fort! Niks kan daar binnendringen! Geen vijand te sterk voor de macht van mijn heersende hersenen!

World's biggest squirrel!
31-05-2010 16:13:20
Liessa
Nubcake.

Gesprekskamer
*mokt*
Nou zeg, wat heb je nou aan manager worden als je geen medicijnen mag uitdelen. Wie zei er hier iets over verspreiden van barbituraten?

Ja, een monster dood is mooi, maar wat nou als er nog meer zijn? En als die ons allemaal een voor een dood gaan maken? En degenen die blijven leven, moeten nog uitkijken voor die vermaledijde (mooi woord is dat he?) bacterie.

Ik ga onder mijn dekens liggen.
31-05-2010 16:53:48
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Chanti Wrote:Heb je ook iets vegetarisch?

Ehm, ik kan vast wel iets bedenken... Diepvriesdoperwten, met diepvriesaardappelkroketjes, en diepvriesloempia's toe... Drie weken eten voorradig, maar 't is wel diepvries...

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
31-05-2010 19:05:07
roZijn Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
goed.
het lijkt me verstandig om een knoop door te gaan hakken
of hopelijk een monster

van de politie hoeven we voorlopig niets te verwachten ben ik bang...

Cheer up, boys (your make up is running)
03-06-2010 11:03:33
Oddman Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ik heb nog steeds geen goede indicaties van wie dan ook gekregen over wie verdacht is. Vorige keer waren de weerwolven erg stil. Welke speler schittert er nu door afwezigheid? Ik stel voor dat we die opknopen.
03-06-2010 11:59:41
D Offline
Member

Gesprekskamer
Sommige patienten zijn altijd al stil geweest en in zich zelf gekeerd. Ik vind dat je daar geen conclussies uit moet trekken. (Bovendien zou het heel dom zijn van de weerwolven om elke keer dezelde strategie aan te houden). Volgens mij kan je beter kijken naar afwijkend gedrag. Sommige onder ons zijn wel erg stil, terwijl ze normaal erg luidruchtig zijn. Dit kan twee dingen betekenen of ze zijn erg stil omdat ze iets te verbergen hebben of ze zijn stil omdat ze bang zijn, misschien wel omdat ze iets gezien hebben en niet weten wat ze er mee aan moeten. Kortom in deze ronde van het spel is iedereen verdacht en iedereen onschuldig.
03-06-2010 12:18:00
geer+ Offline
Posting Freak

Gesprekskamer
Ik vind het een nuttige analyse van D en ook Ot straalt op mij veel betrouwbaarheid uit. Maar kan iemand misschien iets verdachts zeggen?

03-06-2010 12:44:30
Floortje Offline
Senior Member

Gesprekskamer
Ik zit middenin een psychose! In zo'n aanval heb ik wel eens vreemde dingen geroepen waardoor mensen verkeerde conclusies gingen trekken. Met weerwolven in de buurt kan ik me maar beter stil houden dacht ik zo. Al kost het erg veel moeite.

Steefsje? Kruipbeesten? WAAR?!
03-06-2010 15:06:39
goldylox Offline
Parental Control Group

Gesprekskamer
De tijd is gekomen om te beslissen wie er opgehangen wordt. De deadline voor het stemmen staat op zondag 24:00

04-06-2010 05:57:05
goldylox Offline
Parental Control Group

Gesprekskamer
De tweede nacht is ingegaan. De deadline staat op donderdag 24:00
Slaap zacht!

07-06-2010 14:04:59
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;