Floortje Wrote:En waarom dacht zuster Chantal dat Mirla op kantoor zou zijn? Daar heeft ze toch niks te zoeken?
Dat klopt, daar heeft Mirla niets te zoeken, maar Mirla probeerde wel vaker te ontsnappen en het kantoor is de plek waar de sleutel ligt.
Floortje Wrote:En als Mirla onschuldigen kan converteren, heeft ze dat dan misschien al gedaan?
Laten we hopen van niet. Een monster was meer dan genoeg. Ik moet er niet aan denken dat er nog meer zouden zijn.
geer+ Wrote:Broeders en zusters, het is zaak om zen te zijn in situaties als deze. Laten we rustig nadenken en niet meteen met beschuldigende vingertjes gaan wijzen naar mensen als mijn zeer gewaardeerde collega Chantal, zoals sommigen onder ons menen te moeten doen. Laten we niet vergeten dat zij voor ze hier kwam werken nog aidswezen heeft gered in Madagaskar..
Dank je, Geert. Het is fijn om te weten dat ik door in ieder geval een iemand gewaardeerd wordt.
geer+ Wrote:Ik ben bang dat als niemand wat zinnigs te zeggen heeft vandaag, dat we dan uit pure wanhoop zomaar iemand gaan opknopen. En dat moeten we natuurlijk niet hebben.
Dat moeten we zeker niet hebben. Ik kan alleen van mezelf met zekerheid zeggen dat ik het niet gedaan heb, maar dat zal iedereen van zichzelf beweren.
AlfaGirl Wrote:Goed, lunchtijd. Wie heeft er trek in ragout? Of in een steak and kidney pie?
Heb je ook iets vegetarisch?