Post Reply 
Het Besneeuwde marktplein
Floortje Offline
Senior Member

hoezo klopte Ashleys verhaal niet met dat van Stephanie? ik heb alleen gelezen dat ze allebei zeggen dat ze 's nachts rondlopen en bepaalde krachten hebben. en de yeti is niet de enige goedaardige 'nachtelijk actieve', dus ik zie geen reden om stephanie te wantrouwen eigenlijk. of heb ik niet goed opgelet?
14-12-2009 07:47:38
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Steefsje
Nubcake.

Ik heb nooit beweerd dat ik iets van Ashley wist. Ik heb zelfs gezegd dat ik haar niet gezien heb 's nachts. Het was alleen speculeren. En volgens mij ben ik niet de enige die een inschattingsfout heeft gemaakt, aangezien er best wat mensen op Ashley hebben gestemd.
14-12-2009 09:09:23
Quote this message in a reply
Lotte
Nubcake.

Ach welnee Stephanie heeft niets verkeerd gedaan. Ik blijf erbij dat Floor verdacht doet.
'Geen internet' bladibla! Gewoon een excuus om vergeten te worden bij het stemmen.
Ik voel aan mijn houthakkers water dat Floor een vampier is..
14-12-2009 10:17:05
Floortje Offline
Senior Member

alsof jij je zo uitgebreid mengt in de discussie, mevrouw de houthakker. het enige wat je doet is heel fel roepen dat je mij verdacht vindt, zonder met bewijs te komen.
14-12-2009 10:52:59
Lotte
Nubcake.

Beetje op je teentjes getrapt vampier?
14-12-2009 11:15:05
Floortje Offline
Senior Member

ik vind het niet leuk dat je mij beschuldigt, terwijl ik compleet onschuldig ben. ik heb geen idee waar jij je verdenkingen op baseert.

helaas weet ik niet wat jij bent (al heb ik zo mijn vermoedens). maar ik weet wel dat er iemand is die mijn onschuldigheid kan bevestigen
14-12-2009 11:25:12
goldylox Offline
Parental Control Group

Ik ben het eens met Floor dat beschuldigingen die geen grond hebben niet voldoende zijn.

Maar je beschuldigd wel Mark ervan dat hij een vampier is.
Wat voor bewijs heb jijzelf hiervoor?

En als er iemand is die iets weet, laat deze alsjeblieft spreken!

*Ondanks nog geen bewijs te hebben gehoord voor Marks vampier zijn gaat hij toch verdedigend tussen Merlen en Mark in staan*

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
14-12-2009 11:33:03
roZijn Offline
Posting Freak

helaas heb ik ook weinig info te bieden....
maar ook ik ben zeer nieuwsgierig naar de reden dat Floor Mark verdenkt!

Cheer up, boys (your make up is running)
14-12-2009 11:44:24
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Floortje Offline
Senior Member

zie de allereerste reactie in dit topic.
14-12-2009 11:55:22
Steefsje
Nubcake.

Ik ben wel heel benieuwd wat voor concrete bewijzen Lotte en Floor voor hun beschuldigingen hebben. Want, sorry Floor, maar de lange afwezigheid van de burgemeester is misschien verdacht, maar het zou toch kunnen dat zijn internet het ook niet doet?
Ik vind het echt heel lastig om mensen te verdenken, zeker als er geen bewijzen zijn...
14-12-2009 12:02:25
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

De enige reden waarom ik zeg dat Ahley en Stefanie elkaar tegen spreken is dat Stefanie claimt heel hard radio geluisterd te hebben gedurende de nacht en Ashley zei niks gehoord te hebben. Gezien het dorpje niet zo groot is, en Ashley aan onze kant stond, ben ik van mening dat Stefanie verdacht is.
En hoewel ik toe geef dat het geen sluitend bewijs is, vind ik het wel beter dan het zomaar rondslingeren van verdenkingen.
Zeker in deze tijden is het makkelijk om paniekerig met de vinger te gaan wijzen, maar we moeten kalm blijven en lusiteren naar de rede.

World's biggest squirrel!
14-12-2009 12:42:55
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Lotte
Nubcake.

Ik kan mijn bewijzen helaas niet Verhullen.
14-12-2009 12:43:04
Floortje Offline
Senior Member

ja Jasper daar heb je een punt. maar welke
14-12-2009 13:26:05
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Dat is zeker waar, maar toch moet er iets gebeuren. Ik het voor zover ik het zie, is er alleen 'bewijs' tegen Stefanie, namelijk dat de Yeti heer radio niet gehoord heeft. Ik geef toe dat het schamel is, maar het is het enige wat we hebben...

World's biggest squirrel!
14-12-2009 13:44:03
Lotte
Nubcake.

Nee, er zijn geen bewijzen. Maar we moeten toch iemand wegstemmen?
En iedereen kan veilig zijn mond houden, maar dan gebeurd er nooit iets.
Als je je mond open trekt ben je meteen verdacht omdat je iemand anders verdacht vindt..
Zo kunnen we die vampieren nooit wegjagen jongens!
14-12-2009 13:47:04
goldylox Offline
Parental Control Group

Lotte Wrote:Ik kan mijn bewijzen helaas niet Verhullen.

Verhullen met een hoofdletter zelfs. Ben jij wellicht dan een verhullende vampier?
Al sinds het begin ben je wel heel aggressief tegen Floor, al op de eerste dag.
Waarom wil je haar zo graag dood hebben?

Ik vind dat allemaal maar verdacht.

Edit: Maar waar is de burgemeester? Waar blijft hij als de nood hoog is? Ik weet dat het wellicht barre tijden zijn nu, en dat de grote stad wel erg fijn en knus is....is hij op aan het stappen van zijn verantwoordelijkheden en zijn ambt?

(This post was last modified: 14-12-2009 22:29:55 by Oddman.)
14-12-2009 22:27:20
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Lotte Wrote:Als je je mond open trekt ben je meteen verdacht omdat je iemand anders verdacht vindt...

Helaas is dat een feit. En als je dan weinig feitelijke dingen hebt in te brengen, dan houd je liever je mond dan dat je wat zegt, anders word je opgehangen, daar kun je vergif op innemen.
Overigens weet ik dat de burgemeester op maandag altijd tot laat aan het werk is, en daarom pas laat op het marktplein is...
Ik ben het op zich met Jasper eens dat het toch echt leek alsof Stefanie en Ashley elkaar redelijk tegen stonden. Aangezien Ashley onschuldig bleek, zou dat inderdaad iets over Stefanie kunnen zeggen.
Aan de andere kant heeft Lotte het over Verhullen. Volgens mij probeert ze te zeggen dat Floor een verhullende vampier zou zijn? Alleen, vorige vergadering werd gevraagd wie er iets wist, en toen liet Lotte niets van zich horen. Waarom niet? Waarom nu wel? Wat is er veranderd? En waarom zet ze zichzelf zo duidelijk neer als een doelwit voor de vampiers, heeft ze bescherming geregeld?
Floor, aan de

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
15-12-2009 09:48:31
goldylox Offline
Parental Control Group

AlfaGirl Wrote:Overigens weet ik dat de burgemeester op maandag altijd tot laat aan het werk is, en daarom pas laat op het marktplein is...

En waar was hij de 3 dagen daarvoor dan? Ik vind dat je, als burgemeester, wel wat meer tijd in je eigen dorp mag steken. Anders mag er van mij best iemand anders de post betreden!

[quote=AlfaGirl]Overigens is Jeroen wel h

15-12-2009 11:45:53
Floortje Offline
Senior Member

het is misschien een beetje vergezocht hoor, maar zou het niet kunnen dat Lotte zelf een verhullende vampier is? en dat ze het slachtoffer van vandaag gaat verhullen? als ik dan doodga, denken jullie misschien dat er een vampier dood is en dat lotte blijkbaar gelijk had, terwijl ze ondertussen zelf de verhullende vampier is...
of kan de verhullende vampier alleen het slachtoffer van de vampieren zelf verhullen? dan gaat mijn hele theorie niet op natuurlijk.
15-12-2009 19:11:30
Chanti
Nubcake.

*schuifelt het dorpsplein op, alleen het puntje van de esdoorn staak is zichtbaar uit de rugzak, voegt zich bij de rest van de bevoking en luistert naar de gesprekken.*

AlfaGirl Wrote:Helaas is dat een feit. En als je dan weinig feitelijke dingen hebt in te brengen, dan houd je liever je mond dan dat je wat zegt, anders word je opgehangen, daar kun je vergif op innemen.

Dat is inderdaad zo. En net als de vorige nacht heb ik niks gezien.
Ik heb nog wel geprobeerd wakker te blijven om de schuldigen op heterdaad te betrappen zodat er geen onschuldigen meer zouden hoeven te lijden *pakt een zakdoek en snuit luidruchtig*
Maar het is me helaas niet gelukt. Ik hoop alleen dat we deze keer de juiste keuze zullen maken.
15-12-2009 19:27:59
scroipt Offline
Posting Freak

Goedenavond dorpelingen, maar zoals jullie weten is ons dorp niet groot genoeg om zich een voltijdburgemeester te veroorloven. (Ja, die dorpsvergadering staat mij nog heel helder.) Dus deze burgemeester staat ook nog voor de klas, een klas die overigens niet helemaal vol was vandaag, Merel!
Maar goed, Merel haar spijbelen (en strafwerk tengevolge) even daargelaten. Als het goed ik heb ik inmiddels Jeroen's (wellicht volledige, maar in ieder geval niet spelfoutloze) aantekeningen er op nageslagen en ik wil toch Lotte verzoeken haar cryptische houthakkerswater (aan elkaar) en plein public toe te lichten.

`Je n'avais pas besoin de cette hypothèse-là' --Pierre-Simon, Marquis de Laplace
16-12-2009 00:40:56
Steefsje
Nubcake.

Ik vraag me af waarom Lotte en Floor elkaar zo verdenken, wat weten zij dat wij niet weten...?
16-12-2009 12:38:48
Meer Offline
Posting Freak

Waarom is iedereen nou zo bang om met concrete informatie te komen? We zijn toch met z'n allen? Dan kunnen we elkaar toch beschermen?!
16-12-2009 13:13:49
goldylox Offline
Parental Control Group

*kijkt naar Merel en gaat op zijn hurken zitten op gelijke hoogte*

Ja schatje, dat is natuurlijk zo. Maar er lopen nu ook vampieren tussen. Die kan je gewoonweg niet vertrouwen en we weten helaas niet wie ze zijn.

*gaat nogmaals zijn aantekeningen door*

Sorry Burgemeester, maar mijn cijfers voor nederlands waren helaas niet al te goed vroeger. Maar wat ik wel nog aan te merken heb is dat alle agressie tussen Floor en Lotte steeds begint met een verdachtmaking van Lotte naar Floor. Dus mijn vraag is aan Lotte, wat heb je tegen Floor?

Als je geen goede reden hebt om Floor te verdenken van een vampier vind ikzelf dit heel merkwaardig.

17-12-2009 10:45:23
Steefsje
Nubcake.

Dit is niet als een verdachtmaking bedoeld ofzo, meer als een observatie: Jeroen is wel heel beschermend tegen Merel. Zou het kunnen zijn dat zij geliefden zijn...?
17-12-2009 11:39:09
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;