Post Reply 
Het Besneeuwde marktplein
JLT* Offline
Posting Freak

Op het marktplein kunnen de dorpsbewoners samen besluiten wat de volgende stem gaat zijn, onder leiding van de burgemeester.

"I think I'll have seconds.."

-Chronomangor; Eater of Time. ∞
02-12-2009 21:46:01
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Floortje Offline
Senior Member

Ik snap best dat mensen met deze kou liever in hun warme huisje blijven zitten, maar ik vind het wel opvallend dat we nog niks van de burgemeester hebben gehoord. Misschien zit hij thuis snode plannen te smeden?

En dan die lange nacht! Pfff hebben jullie ook zo lang geslapen? Ik moest wel denken aan de tijd dat er nog weerwolven rondliepen hier. Toen was Mark een weerwolf, en toen duurden de nachten ook zo lang.
03-12-2009 08:54:09
Find all posts by this user Quote this message in a reply
geer+ Offline
Posting Freak

Volgens mij moest de burgemeester naar de school in de hoofdstad.
Maar dat pleit hem natuurlijk van niets vrij!

I wanted to change the world, but I could not even change my underwear
03-12-2009 09:08:49
goldylox Offline
Parental Control Group

Oww nee, vampieren?

Hoe moet dat dan met onze lieve Merel! Ze kan niet opgroeien tussen zulke monsters!

Burgemeester, ik wil graag dat u nu wat aan de situatie doet!

*Houd beide armen stevig om Merel vast*

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
03-12-2009 10:15:39
Meer Offline
Posting Freak

~oEh, vAmp!Ereh! wAnt, zEg mAa
(This post was last modified: 03-12-2009 12:31:16 by nar.)
03-12-2009 10:19:45
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Een incident als dit vraagt vast een hoop papierwerk. Laten we vooral niet in paniek raken en mensen meteen van alles gaan verwijten. We moeten kalm blijven en rustig overwegen of het wel of niet een doodstraf verdient om Robert Pattison leuk te vinden.
EN we moeten wat doen aan die vampieren, uiteraard!
Ik zal vandaag nog wat beren gaan jagen zodat ik genoeg bond heb om voor iedereen een nieuwe bontjas te maken. Eentje met garen van knoflook!

World's biggest squirrel!
03-12-2009 10:35:45
Larien
Nubcake.

Wow, voor iedereen een bondjas? Zo van: "De naam is Jas. BOND Jas"? Smile

Maarre... ik hoef er geen hoor, ben zelf al voorzien van het nodige bont en ik heb ook geen last van sneeuw...
03-12-2009 10:44:45
Quote this message in a reply
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Geen idee waar je het over hebt.
Maar vertel eens, hoezo heb jij geen last van de sneeuw?
Zou je zeggen dat jouw lichaam zo ongevoelig is, dat het dood zou kunnen zijn?

03-12-2009 11:01:56
roZijn Offline
Posting Freak

pfoeh vampieren...
doen mij maar zo'n bontjas dan!
En misschien ook een voor mn rendieren, of lusten vampieren geen rendier?

Cheer up, boys (your make up is running)
03-12-2009 11:08:44
geer+ Offline
Posting Freak

Is er niet toevallig iemand die iets gezien of gehoord heeft, of gewoonweg iets vermoedt?

03-12-2009 12:25:21
geer+ Offline
Posting Freak

Ik heb de burgemeester trouwens een kwartier geleden wel in de buurt gezien. Zou hij ons ontwijken? En zo ja, waarom?

03-12-2009 12:28:33
Lotte
Nubcake.

Zo hehe, ik moest even wat hout hakken omdat het zo vreselijk koud is.
Maar ik vond het wel heel verdacht dat Floor praat over een lange nacht. Misschien om te doen alsof ze zolang geslapen heeft terwijl ze eigenlijk mensen aan het leegzuigen was?
03-12-2009 12:43:12
scroipt Offline
Posting Freak

Mijn excuses voor mijn late aanwezigheid, maar ik moest vanochtend in alle vroegte inderdaad naar de hoofdstad. Aldaar heb ik ook een bezoek kunnen brengen aan de Grote Bibliotheek en na het een en ander bestudeerd te hebben moet ik toch wel onze Oude Man gelijk geven: We hebben hier inderdaad te maken met het ondode.

Deze vampieren zijn tevens meesters in het verhullen van hun ongevoelige, koude, dode lichaam dus zo lang de zon niet door het dikke wolkendek breekt kunnen deze onmensen zich vrij tussen ons begeven. En hoewel knoflook ter verdediging enig afschrikkend effect schijnt te hebben zullen wij ons toch wat pro-actiever op moeten stellen. Volgens het naslag werk op dit gebied, "Nonmortuus in Horto" van Dr. B. S. Toker, is de enige manier waarop wij ons zeker dit kwaad kunnen verlossen is door een-voor-een de vampieren een staak door het hart te jagen.

Nu rest slechts de vraag: wie? Kan iemand ons vertellen wat er gisteravond allemaal gebeurde?

`Je n'avais pas besoin de cette hypothèse-là' --Pierre-Simon, Marquis de Laplace
03-12-2009 13:11:29
Larien
Nubcake.

Jasper, ik vind dat je toch wel vreemde dingen insinueert. Ik heb geen last van de sneeuw, omdat ik voor mijn werk toch heel veel buiten ben. Je moet die sleeen toch wel goed testen voor je ze in de verkoop doet! Ik zou kleine Merel nooit met een ongeteste slee laten spelen.

Over gisteravond: ik had zin om een avondwandeling te maken, lekker buiten door de sneeuw, maar ik heb niets gezien. Meestal loop ik even via het plein een rondje door het dorp, gewoon om te kijken of alles wel goed gaat met iedereen, maar ik denk dat ik deze vreselijke gebeurtenis helaas net heb gemist!
03-12-2009 13:34:04
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Dus jij beweert als een soort 'big brother' ons allemaal snachts in de gaten te houden, maar dit verschrikkelijke incident dan net toevallig gemist te hebben?

03-12-2009 14:22:17
Larien
Nubcake.

Dat beweer ik inderdaad ja, erg jammer, anders had ik natuurlijk meteen alarm geslagen! Maar goed, als mijn wakend oog niet op prijs gesteld wordt, blijf ik voorlopig wel binnen 's nachts.
03-12-2009 14:56:41
roZijn Offline
Posting Freak

ik heb helaas ook niets gezien..

maar er moet toch iets niet helemaal gegaan zijn volgens het plan van de vampier, anders was deze niet..ehhh..verast?
werd hij betrapt?

03-12-2009 15:25:38
geer+ Offline
Posting Freak

Larien, als jij inderdaad bepaalde krachten hebt, waarom vertel je dat dan? De kans dat vampieren je komende nacht pakken is dan toch erg groot?

Ik kan me overigens herinneren van lang, lang geleden dat er ook mensen met bepaalde krachten zijn die zich inzetten voor vampieren. Je beroepen op dit soort krachten zegt dus dat we wellicht juist voor je moeten uitkijken.

(This post was last modified: 03-12-2009 15:29:15 by Minnie.)
03-12-2009 15:28:50
geer+ Offline
Posting Freak

roZijn Wrote:ik heb helaas ook niets gezien..

maar er moet toch iets niet helemaal gegaan zijn volgens het plan van de vampier, anders was deze niet..ehhh..verast?
werd hij betrapt?

Het schijnt dat jagers vaker hun belagers neer proberen te schieten. In het verleden heb ik ook wel gezien dat ze daarbij onschuldige voorbijgangers raakten.

03-12-2009 15:30:55
Larien
Nubcake.

geer+ Wrote:Larien, als jij inderdaad bepaalde krachten hebt, waarom vertel je dat dan? De kans dat vampieren je komende nacht pakken is dan toch erg groot?

Ik kan me overigens herinneren van lang, lang geleden dat er ook mensen met bepaalde krachten zijn die zich inzetten voor vampieren. Je beroepen op dit soort krachten zegt dus dat we wellicht juist voor je moeten uitkijken.

Dat kan, ja. Maar misschien loop ik wel gewoon de hele boel bij elkaar te liegen.

By the way: even voor de winterse sfeer: [Image: 593.jpg]
(This post was last modified: 03-12-2009 15:41:09 by Galious.)
03-12-2009 15:36:24
roZijn Offline
Posting Freak

geer+ Wrote:
roZijn Wrote:ik heb helaas ook niets gezien..

werd hij betrapt?

Het schijnt dat jagers vaker hun belagers neer proberen te schieten. In het verleden heb ik ook wel gezien dat ze daarbij onschuldige voorbijgangers raakten.

ah natuurlijk... ben een beetje in de war van alles...

(This post was last modified: 03-12-2009 15:38:15 by Sopj.)
03-12-2009 15:37:52
goldylox Offline
Parental Control Group

*heeft ondertussen een ketting van knoflook gemaakt en doet die om Merel haar hals*

Dus als ik het goed begrijp moeten wij volgens dat boek van B.S. Toker de vampieren uitschakelen door een houten staak door het hart? Ik heb als houthakker nog een flink aantal stukken hout liggen die zich daar goed voor lenen! Weinig soorten zijn harder dan een goede inlandse eik. Ik zal ze in de juiste vorm brengen en aanscherpen.

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
03-12-2009 16:45:39
Meer Offline
Posting Freak

Papa! Ik ben bang!
Waarom kan niemand helpen..?
03-12-2009 17:42:01
Floortje Offline
Senior Member

Ashley zou zowel een kwaadaardige als een goedaardige 'nachtelijke wandelaar' kunnen zijn - zoals Geert ook al zegt. het lijkt mij veilig om haar voorlopig in leven te houden, tot we dingen uit kunnen sluiten. het zou zonde zijn om iemand met goeie krachten op te hangen, toch?

Lotte: nee hoor, ik vond de nacht oprecht lang duren. Vond jij van niet dan? Was je zo druk dan?
03-12-2009 18:32:50
Larien
Nubcake.

He gelukkig, er staat nog iemand aan mijn kant Smile
03-12-2009 18:41:16
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;