Post Reply 
Het huis van de Burgemeester
goldylox Offline
Parental Control Group

Beste Mirla.

Ik blijf discrepanties in jou uitspraken vinden. Zo zei je net dat
Mirla Wrote:Ik weet niet of het slim is om op inactieve spelers te blijven stemmen, gezien de grote kans dat ze ook 's nachts niet reageren...

En vervolgens:

Mirla Wrote:Zo niet, dan stel ik voor geen inactieve speler op te hangen.

Vanwaar deze plotselinge verandering in visie?

En tevens:
[quote=Mirla]Maar zoals ik al zei, zijn mijn twijfels voor jullie drie

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
24-01-2011 07:14:42
Find all posts by this user Quote this message in a reply
mirla Offline
Posting Freak

Euh, dat is geen verandering in visie. Ik zeg in beide gevallen dat het mij niet verstandig lijkt om op inactieve spelers te blijven stemmen.
Het lijkt me niet handig om nu al te zeggen waarom ik vermoed dat floor onschuldig is, maar het is zeker op feiten berust, welke ik ook aan zou kunnen tonen.
24-01-2011 08:43:56
goldylox Offline
Parental Control Group

Hetgeen wat ervoor zorgt dat jij Floor als onschuldig beschouwd, werkt dat 2 kanten op?

Zo ja: Ik vertrouw Floor, en als Floor jouw onschuld bevestigd, is dat voor mij voldoende.

Dus hierbij richt ik mij tot Floor: Is Mirla ten volle zekerheid onschuldig?

24-01-2011 13:14:31
Floortje Offline
Senior Member

Ik weet niks over Mirla.

Over de mensen die niks van zich laten horen: misschien blijven die 's nachts ook wel in hun bedje ja. Zou kunnen. Maar als ze slecht zijn, wil ik ze alsnog liever dood hebben eerlijk gezegd.
Verder krijgen we geen informatie van mensen die niet naar de vergadering komen. Ik knoop liever iemand op die niets zegt, dan dat ik iemand opknoop die zich verdacht gedraagt, maar ook goedaardig zou kunnen zijn en informatie zou kunnen geven om ons verder te helpen.
24-01-2011 14:33:57
Floortje Offline
Senior Member

Ik vind het trouwens ook bijzonder dat we hier zitten te vergaderen, maar dat ik onze burgemeester Roos nog niet heb gezien. Is ze hapjes aan het maken in de keuken ofzo? Ik wil geen hapjes, ik wil weten op wie ik moet stemmen vanmiddag!
24-01-2011 14:36:17
Chanti
Nubcake.

Ik hoorde net pas dat de vergadering weer begonnen was. Ik hoop dat ik niet te laat ben.

goldylox Wrote:Ik heb zelf niets meer van Chantal vernomen sinds haar opmerking over een hakmes gisteren, wat ik op zichzelfstaand een vreemde opmerking vond. Ik heb nu mijn twijfels over op wie te stemmen.

Als slagersvrouw weet ik goed hoe met zo'n mes om te gaan en het leek me niet onverstandig om er een bij me te houden zodat ik me kan verdedigen tegen de elfen.

[quote=goldylox]Dan zijn Stephanie, Jasper, Chantal, Mirla en Sabrina nog over als potenti
24-01-2011 15:36:05
Quote this message in a reply
roZijn Offline
Posting Freak

excuus voor mijn late aanwezigheid vandaag!
ik heb de discussie uiteraard gevolgd en heb hier op dit moment weinig aan toe te voegen.

Ik ben, ondanks dat zowel mirla als D, vertrouwen uitspreken richting Floor, niet 100% van de onschuld van Mirla.
Maar op dit moment wil ik het voordeel van de twijfel geven. Ook Sabrina wil ik op dit moment nog wel het voordeel van de twijfel geven. Dan blijven inderdaad Chantal, Jasper en Stephanie over.
Ik hoop dat ook de laatste twee zich nog zullen melden!

Cheer up, boys (your make up is running)
24-01-2011 16:20:51
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Ik ben d'r wel, maar geloof dat ik een stuk van het huis van de heks tegen mn kop gehad heb, en ben nu even de weg kwijt.
Wellicht dat ik me later beter voel, en dat ik dan wat meer nuttigs te vertellen heb.

(Heb gisteren een lichte hersenschudding opgelopen bij een optreden van Terror)

World's biggest squirrel!
24-01-2011 21:29:38
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
D Offline
Member

Chanti wrote: Het is zelfs zo erg dat ik niet eens meer in mijn eigen bed durf te slapen.

Is dat een hint?
25-01-2011 11:40:02
Steefsje
Nubcake.

Ik geloof dat ik mijn excuses moet aanbieden voor mijn late verschijnen op deze vergadering, ik heb een kleine crisis achter de rug op school, en heb het daar de afgelopen dagen erg druk mee gehad. Maar bij deze: sorry voor de vertraging.
Eerlijk gezegd vind ik het een beetje verdacht dat Roos, D en Jeroen zo'n beetje vanaf het begin een mooi front vormen.
Helaas heb ik een passieve rol, en kan ik dus niet bewijzen dat ik onschuldig ben, of een eventuele schuldige aanwijzen...
25-01-2011 21:13:40
Chanti
Nubcake.

D Wrote:Chanti wrote: Het is zelfs zo erg dat ik niet eens meer in mijn eigen bed durf te slapen.

Is dat een hint?

Ja.
26-01-2011 15:46:57
Floortje Offline
Senior Member

Als niemand anders wil beweren dat hij/zij 's nachts buiten de deur slaapt, kunnen we Chanti geloven en vertrouwen denk ik!

En zij kan natuurlijk haar identiteit prijsgeven zonder zich zorgen te maken over de Elven. Als die haar willen aanvallen zal ze immers niet thuis zijn. Handig!
26-01-2011 19:37:50
goldylox Offline
Parental Control Group

Gezien de huidige kennis die vooradig is zijn er mijns inziens een aantal personen te vertrouwen, een paar personen het voordeel van de twijfel en een paar het nadeel van de twijfel. De twee die het nadeel van de twijfel krijgen zijn Jasper en Stefanie.

Ik kan tussen deze twee geen gegronde keuze maken, dus komt het neer op kans.
Kans heeft besloten dat ik vannacht op Stefanie zal stemmen.

26-01-2011 20:04:22
mirla Offline
Posting Freak

Vertrouwen doe ik d
26-01-2011 22:16:31
JLT* Offline
Posting Freak

De vergadering is weer gesloten. Mail je stem voor de deadline op vrijdag 23.59

"I think I'll have seconds.."

-Chronomangor; Eater of Time. ∞
27-01-2011 09:58:42
JLT* Offline
Posting Freak

De nacht is weer begonnen.

deadline staat op maandag 23.59, als de nacht eerder afgelopen is stuur ik een mailtje rond.

29-01-2011 11:58:49
JLT* Offline
Posting Freak

De vergadering is weer geopend, deadline voor deze vergadering staat op dinsdag 23.59

30-01-2011 13:56:30
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Ok

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
30-01-2011 16:26:02
Floortje Offline
Senior Member

Ik ben pas na de tweede nacht toegevoegd aan het lijstje 'te vertrouwen'. Ik ben geen elf, ook geen geconverteerde.

Maar goed punt Sabrina, het zou kunnen dat alles anders is dan het lijkt. Zo zou het kunnen dat Chantal hele andere nachtelijke activiteiten verricht dan ze ons vertelt, omdat ze in de eerste nacht is geconverteerd. Dat is mogelijk. Maar ik heb verder geen reden om aan te nemen dat het waar is. Heeft iemand verder redenen om een bepaald persoon te verdenken of te vertrouwen?
30-01-2011 22:23:58
Chanti
Nubcake.

Wat fijn dat er weer een nacht is zonder slachtoffers. Smile

Floortje Wrote:Maar goed punt Sabrina, het zou kunnen dat alles anders is dan het lijkt. Zo zou het kunnen dat Chantal hele andere nachtelijke activiteiten verricht dan ze ons vertelt, omdat ze in de eerste nacht is geconverteerd.
Dat is mogelijk. Maar ik heb verder geen reden om aan te nemen dat het waar is.

Gelukkig maar, want het is niet waar. Ik ben geen elf, ook geen geconverteerde.
30-01-2011 22:48:12
D Offline
Member

Ik heb Jeroen de eerste nacht gezien. Technisch gezien kan hij door Mark nog veranderd zijn in een elf. Maar aangezien hij de Yeti is en er in de afgelopen nachten geen een slachtoffer is gevallen, denk ik dat hij geen elf kan zijn.

Roos en Floor heb ik pas gezien nadat Mark overleden is, dus die zijn zeker geen elven.
Dan voeg ik Mirla ook nog aan het rijtje onschuldigen burgers toe.

Wie we dan over hebben is: Chantal (die zegt dat ze de slet is), Sabrina en Jasper.
Sabrina, je zegt dat je kan bewijzen dat je geen elf bent. Misschien wordt het tijd om dat te doen.
31-01-2011 10:57:45
Floortje Offline
Senior Member

Ik begin misschien een beetje parano
31-01-2011 11:43:46
roZijn Offline
Posting Freak

er zijn inderdaad veel mogelijke verklaringen voor weer een nacht zonder slachtoffers.
het geeft bijna het gevoel dat we dit kunnen winnen! maar we moeten niet overmoedig worden, het kan inderdaad allemaal anders zijn dan het lijkt...

als ik D haar opsomming volg, dan komen we inderdaad uit bij Chantal, Sabrina en Jasper waarvan niet helemaal zeker is aan welke kan ze staan.

Cheer up, boys (your make up is running)
31-01-2011 12:00:16
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Ok

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
31-01-2011 13:07:31
Floortje Offline
Senior Member

Wil je zeggen dat je de beul bent Sabrina? Ik zou zeggen: hak Jasper lekker aan gort. Dan weten we wat hij is/was en heb jij je onschuld bewezen.
31-01-2011 13:38:45
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;