Post Reply 
Het huis van de Burgemeester
mirla Offline
Posting Freak

Wat heerlijk om een keer wakker te worden zonder dat er een dorpslid vermoord is!
We willen dit natuurlijk zo houden, maar er zijn misschien nog wel elven. Wat is ons plan nu? Wachten we af of proberen we nog iets te doen daaraan?
16-01-2011 10:27:47
Find all posts by this user Quote this message in a reply
goldylox Offline
Parental Control Group

Ik wil wel graag iedereen er op attenderen dat, van mijn kant, participatie in het debat erg op prijs wordt gesteld.

Ik merk dat een aantal dorpsbewoners niet/weinig praticipatie tonen, en ik vind dit een directe reflectie van de affiniteit voor ons dorp. Hiermee dus een oproep voor een activer debat. Ik zal zelf een gedeelte van mijn stem laten beinvloeden door de participatie, waarbij degene die niet/weinig participeren de grootste kans krijgen op mijn stem.

Miew mriewiew mrrr mriew prrrr!!!
16-01-2011 14:42:46
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Ik vind het eng. Het voelt als een stilte voor de storm, en hoewel ik graag iets nuttigs zou zeggen heb ik deze nacht ook niets gezien of gehoord. Vannacht hebben we geluk gehad, maar we moeten niet uit gaan van beschermers die al het gevaar weren...

World's biggest squirrel!
16-01-2011 17:57:20
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
D Offline
Member

Hoewel ik erg blij was dat we het bij het rechte eind hadden wat Mark betreft, heeft het mijn vertrouwen in de mensheid alleen maar verslechterd. Ik woon nu al een jaar naast Mark en heb nooit vermoeden dat er een kwade geest achter hem schuilden. Ik ben bang dat ons nog een heleboel narigheid wacht.

Ik heb net zo als de rest geen idee wie er nog meer kwade bedoelingen hebbben. Op het moment zijn er maar twee mensen die ik 100% vertrouw en dat zijn Jeroen en Roos.
17-01-2011 13:05:11
Floortje Offline
Senior Member

Mag ik vragen waar je dat vertrouwen op baseert, D?
17-01-2011 13:16:01
D Offline
Member

Vragen mag altijd, maar als ik het moet uitleg, is mijn hint niet meer zo subtiel. Ik zou zeggen trek je eigen conclusies. Ik bedoel het goed.
17-01-2011 14:18:32
roZijn Offline
Posting Freak

ook ik heb goede redenen om de geloven dat Jeroen te vertrouwen is (in ieder geval een op feiten gebaseerd vermoeden) nu D haar vertrouwen in hem (en mij) uitspreekt versterkt dit mijn vermoeden. Dit zou voor mij dan ook kunnen betekenen dat D te vertrouwen is..

Cheer up, boys (your make up is running)
17-01-2011 14:58:15
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
goldylox Offline
Parental Control Group

Het is fijn om te weten dat in tijden als deze er nog vertrouwen is in ons dorp.

Dus dan rest ons de vraag: wie is er niet te vertrouwen?
Ik heb tot op heden nog niets van Wendy gehoord. Heeft er iemand anders wel iets van haar vernomen?

17-01-2011 18:28:47
Jazzper-11 Offline
Posting Freak

Ik heb geen idee, maar ik gok dat ze zich in haar huisje heeft opgesloten.
Een beetje laf misschien, maar ook zeer goed te begrijpen met alle narigheid die gebeurt in dit dorp nu.

World's biggest squirrel!
18-01-2011 08:53:53
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Hmmm, wat een onderling vertrouwen allemaal. Dat kan heel goed zijn, maar dat kan ook niet zo goed zijn. Ik ben in deze donkere dagen bang om mensen te vertrouwen op een woord, dat is nu eenmaal een feit. Paranoia? Misschien, maar ik weet gewoon niet genoeg om mensen op hun uitspraken te geloven. Waar ik het wel mee eens ben met Jeroen is dat niet-participerende mensen niet erg nuttig zijn. Wat dat betreft zou ik inderdaad met een scheef oog naar Wendy kijken. Probleem is alleen dat ik niet geloof dat ze wegblijft omdat ze een elf is. Desalniettemin: bij uitblijven van andere redenen, is geen hart hebben voor ons dorp voor mij ook wel een argument. Zeker omdat ik geen andere aanwijzingen heb. En na ik vorige nacht lukraak had gestemd (en we het geluk hadden dat er een elf doodging), vind ik het eng om nogmaals gewoon in het wilde weg mensen op te knopen.

Pfff, wat een onzekere tijden.

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
18-01-2011 08:56:37
goldylox Offline
Parental Control Group

Ik heb wederom besloten, maar met minder zekerheid dan de vorige stemming.

Ik stem op Wendy! Ik vrees dat we hiermee geen elf te pakken nemen, maar we zullen ook geen bijdrage missen.
Tenzij iemand iets weet waardoor we gerichter kunnen kiezen, lijkt dit mijns inziens de beste optie.

18-01-2011 16:07:25
D Offline
Member

Aan Wendy: Is er nog een reden om niet op je te stemmen? Je hebt tot middernacht om je zegje te doen.

Heeft iemand trouwens nog iets van Chantal gehoord?
18-01-2011 16:47:54
goldylox Offline
Parental Control Group

Ik heb zelf niets meer van Chantal vernomen sinds haar opmerking over een hakmes gisteren, wat ik op zichzelfstaand een vreemde opmerking vond. Ik heb nu mijn twijfels over op wie te stemmen.

18-01-2011 20:17:17
JLT* Offline
Posting Freak

De vergadering is weer gesloten, deadline voor de stemming staat op donderdag 23.59. Mail voor die tijd naar weerwolvenspelleider met je stem.

Vergeet niet, geen deelname in de vergadering is geen stem voor deze dag.

"I think I'll have seconds.."

-Chronomangor; Eater of Time. ∞
19-01-2011 00:13:33
JLT* Offline
Posting Freak

De nacht is weer begonnen, deadline voor de nacht staat voor zondag 23.59

21-01-2011 13:12:49
JLT* Offline
Posting Freak

De vergadering is vervroegd geopend, het was een korte nacht. Nu dus een beetje extra tijd voor de volgende deadline: woensdag 23.59

22-01-2011 14:41:01
goldylox Offline
Parental Control Group

Het stemt mij vrolijk dat de elven geen nieuwe slachtoffers hebben kunnen maken gedurende deze nacht.

Ik zou graag wederom willen verzoeken of gedurende deze nacht sommigen nog meer informatie hebben gekregen over de mogelijke identiteit van de elven?

Haast is geboden. De bescherming die de afgelopen nachten over ons dorp waakte zal niet eeuwig blijven.

22-01-2011 16:25:19
D Offline
Member

Ik begin bijna te geloven dat we dit kunnen winnen van de elven. Zijn er geen elven meer in het dorp of heeft de Yeti ons tot twee maal geredt?

Ik voeg Floor toe aan mijn lijstje 100% te vertrouwen.
22-01-2011 18:42:45
goldylox Offline
Parental Control Group

Het is wellicht tijd om een evaluatie te maken van wie er nog aanwezig zijn in het dorp.
Dat zijn: Stephanie, Jasper, Roos, Chantal, Mirla, Sabrina, D

23-01-2011 10:38:26
AlfaGirl Offline
Posting Freak

Uhm, ja, dat ik geen elf ben?! En dat ik helaas ook geen nieuwe info heb... En hoewel ik effectief kan bewijzen dat ik geen elf ben, heeft mijn bewijsmethode zelfs als ik uitga van de betrouwbaarheid van de Roos/Floor/D

"MacGyver" is the equivalent of Vulcan vintage human horror television.
23-01-2011 12:52:53
Floortje Offline
Senior Member

Zo te lezen zijn er naast de elven nog meer dorpelingen die er 's nachts graag op uit gaan.
Dankjewel D. Heel fijn om te lezen dat iemand mij helemaal vertrouwt.

Helaas heb ik zelf nog steeds geen extra informatie. Ik vertrouw op jullie! Iemand een suggestie voor wie we op gaan knopen vandaag? Jeroen opperde gisteren Chantal, omdat ze niks van zich heeft laten horen. En dat heeft ze nog altijd niet.
23-01-2011 17:27:46
mirla Offline
Posting Freak

Ik weet niet of het slim is om op inactieve spelers te blijven stemmen, gezien de grote kans dat ze ook 's nachts niet reageren...

Verder twijfelde ik aan de onschuld van jeroen en roos (en dus ook d
23-01-2011 18:34:01
D Offline
Member

Het lijkt mij niet logisch om te twijfelen aan Jeroen's onschuld. Hij was degene die Mark als eerste geopperd heeft. Ik denk niet dat Jeroen een mede elf zou nomineren. Vanaf dag 1 was dus al duidelijk dat Jeroen aan de goede kant staat.

(Bovendien heb ik andere redenen om in zowel Jeroen, Roos en Floor's onschuld te geloven.)

Het feit dat jij dat niet doet of deed, doet mij twijfelen aan jou, Mirla.
23-01-2011 19:52:25
goldylox Offline
Parental Control Group

[quote=Alfagirl]Uhm, ja, dat ik geen elf ben?! En dat ik helaas ook geen nieuwe info heb... En hoewel ik effectief kan bewijzen dat ik geen elf ben, heeft mijn bewijsmethode zelfs als ik uitga van de betrouwbaarheid van de Roos/Floor/D

23-01-2011 20:59:18
mirla Offline
Posting Freak

Oh, zeer zeker niet!
Het kwam denk ik vooral door de eerste opmerking van Roos, en dat jullie daarna zo samenklonterde. Maar zoals ik al zei, zijn mijn twijfels voor jullie drie
23-01-2011 22:40:40
Post Reply 

User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)
float: right;