It's on! (200x)

Full Version: Twlight Imperium Galactic Space Lords
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2
Wie wil/ kan dit weekend TI spelen? Vooral overdag beginnen voor de tijd of evt het over beide dageb spreiden?

Mogelijke tijden zijn dan
Zat 10:00 tot 17:30
Zon 11:30 tot 23:00
of een combinatie hiervan.
Wil wel. Of ik kan hangt af van de planning. Zaterdag avond ben ik sowieso bij Jeroen.
Ik wil zaterdag wel even kijken bij Gooisch, maar verder ben ik zeker wel in Smile
Ik kan zondag (overdag) niet (ivm. werken). Zaterdag op zich wel.
Zondag zijn er al plannen voor donker bier en zaterdag wilde ik eigenlijk iets anders doen. Ik wil eigenlijk ook het spelletje van Joep niet graag met anderen meegeven als ik er zelf niet bij ben. Niet dat ik jullie niet vertrouw, ik vind t gewoon niet zo netjes.
Aaw wat doe je zaterdag dan en is blind bier de hele dag?
Alrighty, wanneer kunnen we wel?

Zat 12 mei Overdag ?
Is het spel al niet terug bij de rechtmatige eigenaar?

...

Want als Space Pirate Prince ben ik namelijk totaal bereid om het terug te stelen! Grin
Bolbolbol

Nee hij ligt hier nog wel, maar t is wel de bedoeling om het zsm terug te brengen. Zaterdag overdag is niet helemaal praktisch in verband met campaign die avond. Vorige spelletje deden we er bijna 9 uur over. (incluus verzamelen, opzetten, eten, wachten etc.) Uitlooptijd lijkt me een must.
Dan word het voor mij iig de weer de week daarna, hoe zit joep in zijn tentamens enzo? Als hij wil kan hij een dag roepen en dan proberen we hier wel spelers te fixen, animo is er iig wel.
Joep kan pas na de examens weet.. Ik weet niet precies wanneer die eindigen, maar dat weet mark misschien wel..
Volgens mij gaat hij wel ook met vrienden op vakantie dan.. Smile

Ik geef het spel verder vanavond waarschijnlijk aan hem terug..
Laatste examens (Arabisch/Fries etc.) zijn 6/1.
Van Joep mag ik TI nog even lenen. Grin Hij is zelf na 29-05 klaar met examens en wil ergens begin juni vast wel een spelletje doen.
awesome, dat moet wel te doen zijn lijkt me.
Cool. Dus als we het nog tot onze beschikking hebben, wanneer zouden we kunnen? Smile
Hmm.. misschien vrijdag of volgende vrijdag..? Doordeweekse avond lijkt me lastig, zaterdagen en zondagen zitten wel vol.
deze vrijdag kan ik wel
Ik ook
Alrighty , mark en ot zijn ook wel in maar hebben tijd restricties, oa volgende dag werk. Wie zal evt nog meer willen?
Jlt wat voor tijden had je eigenlijk in gedachten?
Ik werk vandaag de hele dag, en vanavond ook, dus ik moet helaas overslaan Sad
Ik had nog niet echt tijden in gedachten.. wat goed uitkomt en lang door Smile Heb geen idee waar dat vandaag voor mijzelf zou passen. Tongue
Voorstellen?
Ergens tussen 18:00 en 24:00 (kan men evt morgen middag afmaken??)
Kan vanaf 17.00 voor mensen ook? Of is dat veel te vroeg?
Morgen middag is niet handig. Smile
Volgens mij werken ot en mark so no. Wat is "handig"? Zijn er tijden dat je niet kan of is het niet practisch om het spel te laten staan of??
Pages: 1 2
Reference URL's